Reklamace účtu za vodu - únik vody při havárii za vodoměrem
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 15. leden 2011
Dne 1.11.2010 byla při odečtu stavu vodoměru ve vodovodní šachtě pracovníkem vodohospodářské společnosti zjištěna havárie spojení potrubí za vodoměrem. Pracovník provádějící odečet uzavřel přívod vody a následně odpojil potrubí v místě úniku. Vodohospodářská společnost požaduje úhradu vodného uniklé vody (odečet dle vodoměru). Lze se odvolat proti plné úhradě, pokud není zřejmé zavinění z naší strany? Děkuji za odpověď, Zuzana
ODPOVĚĎ:
Pokud se domníváte, že je zavinění ze strany vodohospodářské společnosti, nejlépe vyřešíte celou věc diskuzí s touto firmou. Podejte tedy reklamaci vodného s uvedením Vašich důvodů. Pokud by firma na Vaši reklamaci nepřistoupila, můžete se obrátit s žádostí o rozhodnutí na soud.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.