Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po  převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení  peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní  telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby  zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic  nepřišli, opět přehráli software.

Poté tedy mobilní telefon jakš takš fungoval. Bohužel,  mezi červnem a červencem projevil opět stejnou vadu. To už jsem byla poněkud rozzlobená, neboť telefon nebyl nejlevnější. Jenže v prodejně esomobil stejně tvrdili, že chybu nezaznamenali  a na moje tři výtky, že chci vrátit peníze nebrali ohled. Když telefon vykazoval stejnou  chybu už po čtvrté, žádala jsem výslovně vrácení peněz. Udělali diagnostiku a zjistili, že je nějaký prasklý kabel na hlavní desce (uvnitř telefonu). A vrátit peníze mi nechtějí, neboť to svádí na to, že mi  telefon během užívání od konce února do června párkrát upadl. Jak mám postupovat? Telefon byl vadný už od začátku, mám na to svědky. Kdyby udělali  diagnostiku hned po první reklamaci,24hod poté, co mi přešel telefon, tak musí vědět, že  mi zaslali špatný mobil. Děkuji. Hedvika

ODPOVĚĎ:
Pokud si jste jistá, že jde o vadu, která na telefonu byla od počátku, najděte si znalce v oboru mobilních telefonů. Pokud předložíte prodávajícímu posudek znalce, který jasně stanoví, že je chyba na jejich straně, s největší pravděpodobností Vám peníze vrátí, a zaplatí i tento znalecký posudek. Pokud by odmítli, měla byste jedinou šanci – a to podat žalobu u soudu. S posudkem znalce byste s největší pravděpodobností uspěla.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.