Jak postupovat když developer neřeší reklamaci kupujícího
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 2. březen 2011
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra
ODPOVĚĎ:
Jednak věc urgujte u developerské firmy, dále kontaktujte se s příslušnou stavební firmou a zjistěte, zda hodlají na vzniklou situaci nějak reagovat. Za nevyřízenou reklamaci v 30ti denní lhůtě máte nárok na odstoupení od smlouvy, takže tímto můžete pohrozit. A případně tak i učinit.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.