Má zákazník povinnost demontovat zařízení na připojení k internetu při vypovězení smlouvy
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 4. březen 2011
V souladu se smluvními podmínkami jsem vypověděl smlouvu na poskytování internetových služeb od firmy JaroNet. Odpověděli, že vypovězení smlouvy akceptují s tím, že mám demontovat jejich zařízení a do 10 dnů odevzdat v sídle jejich firmy. Toto zařízení je umístěno na střeše našeho družstevního domu. Dle smluvních podmínek je uvedeno, že zařízení se má do 10 dnů po ukončení smlouvy vrátit poskytovateli, ale nikde už není uvedeno, že já osobně musím zařízení demontovat a odevzdat v sídle jejich firmy. Navíc k tomu nejsem ani odborně vyškolen a mohl bych neodbornou demontáží zařízení poškodit.
Ve všeobecných podmínkách se navíc uvádí, že zákazník je povinen co nejdříve vrátit zařízení poskytovateli nebo osobě pověřené demontáží. Je moje povinnost osobně demontovat zařízení firmy Jaroet a vrátit u nich v sídle? Děkuji, Simon
ODPOVĚĎ:
Pokud jsou obchodní podmínky takto nastaveny, tak nemáte povinnost zařízení demontovat, ale pouze umožnit jeho demontáž – takže firmu vyrozuměte a dohodněte se na datu, kdy jejich odborník předmět demontuje.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.