Nedodržení reklamační lhůty mobilním operátorem O2 - jak postupovat
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. březen 2011
Po zdlouhavých telefonických jednáních na zákaznické lince O2 jsem napsal písemnou reklamaci na vyúčtování služeb doporučeným dopisem, podací lístek mám. Po třech měsících bez odpovědi jsem poslal upomínku pomocí webového formuláře a obratem mně odpověděli, že žádnou reklamaci ode mně nedostali.
Mohu považovat tuto situaci za nesplnění zákonné lhůty na vyřízení reklamace? Co z toho v takovém případě vyplývá? Jak mám dále postupovat? Děkuji, Stanislav
ODPOVĚĎ:
Pokud jste reklamaci odeslal na adresu společnosti, kterou máte uvedenou ve smlouvě, tak vzhledem k tomu, že jste s nimi byl i v telefonickém kontaktu a reklamace byla řešena i z jiného podnětu než písemného, lze celou situaci hodnotit jako nedodržení reklamační lhůty a máte právo odstoupit od smlouvy. A to i udělejte, pokud to chcete.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.