Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Minulý rok 2010 v dubnu jsme si objednali okna a garážová vrata u jedné firmy. Okna nám byla namontována cca po 6 týdnech. Vrata nebyla - přislíbili je do tří týdnů, ale byly dodány až za 5 týdnů. Zálohu jak na vrata, tak i na okna jsme uhradili včas a řádně. To jsem pořád byli ještě klidní. Následně došlo k problému ohledně vrat. Poprvé je namontovali špatně, silně vrzaly, stále se zastavovaly i když neměly. Namontovali je křivě, každá kolejnice, která je na každé straně, byla jinak namontována a další menší závady.

Tudíž jsme vrata reklamovali a domluvili se, že si je přijdou přemontovat a opravit. Po druhé montáži to dopadlo možná hůř než při první, nehledě na to, že byla s nimi strašná komunikace a domluva. Museli jsme se jim "vtírat". Teď oni vyžadují třetí montáže, ale my už to odmítáme. Nevěříme jim a požadujeme po nich (samozřejmě domluvou, ale to se jim už nelíbí) slevu.
Mají oni právo podle zákona na opravu již třetí reklamace nebo můžeme chtít po nich slevu? Vrata sice fungují, ale pokud se na to podívá člověk s trochou technických dovedností, tak pozná, že to takhle jsou nesprávně namontovaná. Vrata stojí cca 38.000 Kč včetně montáže. Děkuji, Karla

ODPOVĚĎ:
Zhotovitel nemá právo po Vás vyžadovat zpřístupnění věci k provedení reklamace. Reklamaci jste řádně uplatnila, byla provedena a nebylo to dostatečné, teď tedy uplatňujte buď odstoupení od smlouvy nebo nárok na slevu z díla (což by bylo v tomto případě nejlepší), a to případně i soudně.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.