Nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace a práva zákazníka, spotřebitele
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. únor 2010
Reklamovala jsem obuv, ale prodejce ani po 40 dnech nestihl boty opravit. Co mám dělat a na co mám nyní nárok? Izabela
ODPOVĚĎ:
Obecně se lhůta neprodlužuje, jen v případě, že se na tom obě strany smluvně dohodnou (nejlépe vyhotovením písemné smlouvy).
A jaká máte práva? Odstoupit od kupní smlouvy, následně požadovat vrácení kupní ceny anebo výměnu za jinou obuv, totožnou nebo obdobnou.
A jaká máte práva? Odstoupit od kupní smlouvy, následně požadovat vrácení kupní ceny anebo výměnu za jinou obuv, totožnou nebo obdobnou.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.