Je možná reklamace bez dokladu, paragonu u zboží z internetu
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. duben 2011
V prosinci 2009 jsme koupila sestře k Vánocům mixer Moulinex přes internetový obchod. U zásilky nebyl žádný doklad a jediné co mám v ruce je doklad o zaplacení z pošty, kde však není uvedeno, o jaké zboží se jedná. Navíc nemohu najít žádný potvrzující e-mail, kde byl mixér zakoupen a nepamatuji si to. Mám nějakou šanci u servisu Moulinex uplatnit reklamaci? Předem děkuji za odpověď a zdravím. Děkuji, Leona
ODPOVĚĎ:
Odpověď je jasná – nemáte-li žádné doklady o koupi, nemáte právo reklamaci uplatnit.
Je nutné dohledat korespondenci s prodejcem a vyžádat si od něj doklad (paragon), na což máte jako kupující právo.
Je nutné dohledat korespondenci s prodejcem a vyžádat si od něj doklad (paragon), na což máte jako kupující právo.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.