Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamovali jsme u stavební firmy nekvalitně odvedenou práci na vnější omítce (celkem u tří rodinných domů), ale firma nám na reklamaci nikterak neodpověděla (jsou to skoro dva měsíce). Prosím tedy o radu, zda je nějaká konkrétní lhůta, a jestli se dá uvažovat po této lhůtě reklamace za automaticky uznanou. Stejně tak prosím o navržení dalších případných kroků k donucení stavebníka reklamaci řešit, uznat a opravit. Děkuji, Kvído


ODPOVĚĎ:
Pokud reklamace není vyřízena, včetně opravy do 30 dnů od jejího podání (nebylo-li dohodnuto jinak), je reklamovaná vada posuzována za objektivně neodstranitelnou a kupujícímu vznikají nároky, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou – máte tedy nárok žádat přiměřenou slevu z ceny, opravu věci a to i soudní cestou a nebo můžete od smlouvy odstoupit.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.