Stavební firma nereaguje na reklamace fasády - jak postupovat
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 15. květen 2011
Reklamovali jsme u stavební firmy nekvalitně odvedenou práci na vnější omítce (celkem u tří rodinných domů), ale firma nám na reklamaci nikterak neodpověděla (jsou to skoro dva měsíce). Prosím tedy o radu, zda je nějaká konkrétní lhůta, a jestli se dá uvažovat po této lhůtě reklamace za automaticky uznanou. Stejně tak prosím o navržení dalších případných kroků k donucení stavebníka reklamaci řešit, uznat a opravit. Děkuji, Kvído
ODPOVĚĎ:
Pokud reklamace není vyřízena, včetně opravy do 30 dnů od jejího podání (nebylo-li dohodnuto jinak), je reklamovaná vada posuzována za objektivně neodstranitelnou a kupujícímu vznikají nároky, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou – máte tedy nárok žádat přiměřenou slevu z ceny, opravu věci a to i soudní cestou a nebo můžete od smlouvy odstoupit.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.