Opakovaná reklamace opravy notebooku - vyskytuje se stále stejná vada
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. červenec 2011
Dva měsíce po dvouleté záruce se nám pokazil notebook, dali jsme ho opravit do autorizovaného servisu a zaplatili cca 6000,-. Po třech měsících se opět projevila stejná závada. Tu nám po dlouhé opravě spravili bezplatně - výměnou celého tišťáku (i když na dvakrát, kdy nám poslali počítač bez funkčního monitoru). Nyní po pětí měsících od druhé opravy se projevila opět stejná závada. Máme nárok na bezplatnou opravu, když se jedná stále o tu samou závadu - již potřetí. Děkuji, Michaela
ODPOVĚĎ:
Autorizovaný servis má odpovědnost za vady vzniklé opravou věci, záruční doba servisu je ze zákona 3 měsíce, nebyla-li v záručním listě uvedena delší záruční doba. Jestli Vám stále běží záruční doba opravy, pak máte nárok na bezplatnou opravu či přiměřené snížení ceny opravy. Pokud by závada byla způsobena opravou, tak máte nárok na náhradu škody.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.