Samovolně zvýšená cena dobírky prodejcem bez upozornění zákazníka (adresáta) - co dělat
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 11. únor 2010
Objednal jsem si zboží za 790 Kč i s poštovným a za dobírku mi naúčtoval prodejce z nejasného důvodu samovolně o 100 korun víc. Nikdo mi ale neřekl, že zaplatím 890 Kč. Je to v pořádku? Mirek
ODPOVĚĎ:
Správně by Vám mělo být jasně oznámeno, že dobírka bude navýšena o částku 100 Kč a z jakého důvodu. To učiněno nebylo a je to porušení práv na ochranu spotřebitele.
Spotřebitel musí vědět jakou finální cenu zaplatí.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.