Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
S cestovní kanceláří Xxxxxxxx jsem v Turecku navštívila výrobnu kožených oděvů, kde se mi líbil jeden kabát. Bylo nabídnuto, že mi kabát v požadované barvě a velikosti do druhého dne ušijí a dodají ho do hotelu. Kdyby se to nepodařilo, pošlou mi ho hned poštou. Na základě toho jsem zaplatila na místě celou (značnou) částku platební kartou.

Kabát mi do hotelu nedodali a poštou přišel až po měsíci. Bohužel v té černé barvě, kterou jsem na místě odmítla a navíc je dost velký. Chci odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz. Jaké mám šance a jak mohu nejúčinněji postupovat? Děkuji, Vladimíra

ODPOVĚĎ:
Nejste zrovna v jednoduché situaci. Ideální by bylo, kdybyste měla nějaký dokument, který by odůvodňoval zaplacení částky za něco jiného než je ten kabát, který jste obdržela. Protože pokud ne, nepodaří se Vám prokázat nárok – fakticky jste obdržela zboží a zaplatila kupní cenu a pokud nemáte jak doložit, že tohle zboží není to, které jste chtěla, jste v podstatě bez šance na získání požadovaného zboží.
Můžete se jedině snažit poukázat na to, že ten kabát je Vám velký a tudíž jako spotřebitel máte právo na vrácení peněz za vrácení zboží.
Váš případ není vhodný pro řešení bezplatnou právní poradnou – jedná se o závazkový vztah s cizím prvkem a je třeba, abyste ho předala advokátní kanceláři, která se specializuje na mezinárodní právo.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.