Zákazník při vrácení zboží nenapsal číslo účtu k vrácení peněz - jak postupovat?
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje průvodní dopis (o odstoupení od smlouvy, číslo účtu, kam si přeje zákazník vrátit platbu atp.) ale pouze fakturu, jak má e-shop postupovat? Děkuji, Simona
ODPOVĚĎ:
Jestliže zákazník nevyjádřil svoji vůli, že zboží vrací a odstupuje od smlouvy, nemůže e-shop předpokládat, jakou vůli chtěl zákazník vyjádřit. Takže slušností sice v této situaci je kontaktovat zákazníka a zjistit, zda se zboží vrátilo z tohoto důvodu, ale povinností e-shopu to není (a stejně tak není povinen vrátit kupní cenu).
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.