Náplň práce marketingového pracovníka firmy
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Nezařazené dotazy pracovního práva
Prosím, jak se pozná, jaké pracovní činnosti by mohly být obvyklé u sjednané pozice marketingový pracovník u daného zaměstnavatele? Je tady navíc problém, že jsem jediný pracovník zastupující tuto pozici, takže není s kým porovnávat. Neexistuje nějaký seznam pozic a jejich charakteristik, ze kterých by se mohlo alespoň rámcově vycházet?
Lze například využít národní soustavu povolání? Je zde k nalezení např. pozice marketingového specialisty https://nsp.cz/jednotka-prace/specialista-marketingu. Myslíte, že by mi v tomto případě mohl být podán podnět na inspektorát práce k prověření, nebo by tato kontrola byla předem neúspěšná vzhledem k obecně formulovanému druhu práce v pracovní smlouvě a absenci dokumentu popisujícímu náplň práce? Děkuji, Bohdan
ODPOVĚĎ:
Pokud chybí náplň práce a u zaměstnavatele není další zaměstnanec se stejným druhem práce a není tak možné provést srovnání, je nutné vyjít z toho, co je obvykle pod daný druh práce řazeno, např. pomocí Vámi uvedeného odkazu.
Seznam pozic a jejich charakteristik není vypracovaný, reálně by to ani nebylo možné.
Zaslat podnět na místně příslušný inspektorát práce je možné, u žádného podnětu není možné předem říct, že bude neúspěšný.
> Stránka obsahuje odpověď na tato témata:
- Národní soustava povolání a obsah, rozsah práce zaměstnance
- Pracovní smlouva bez náplně práce - je možné požádat o pomoc Inspektorát práce?