Je možné poslat reklamaci emailem nebo je nutný doporučený dopis?
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Nezařazené dotazy
- Zveřejněno: 12. prosinec 2011
Jsou korespondence, objednávky nebo reklamace zaslané na emailovou adresu firmy, úřadu nebo instituce, které mají tuto emailovou adresu na svých oficinálních internetových stránkách, právně závazné jakoby byly provedeny dopisem? Děkuji, Petra
ODPOVĚĎ:
Pomocí ověřeného elektronického podpisu či datové schránky lze nahradit dokumenty zasílané dopisem, tyto dokumenty jsou právně závazné.
Co se týče objednávek či reklamací, tak záleží na dané společnosti, jaký zvolí způsob komunikace se zákazníky – zda postačí vyplnění on-line formuláře či úkon musí být učiněn běžným způsobem.
Co se týče objednávek či reklamací, tak záleží na dané společnosti, jaký zvolí způsob komunikace se zákazníky – zda postačí vyplnění on-line formuláře či úkon musí být učiněn běžným způsobem.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.