Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Pojišťovna projevuje nezájmem o vyřízení škodné události. Jedná se o pojišťovnu Uniqua. Dne 13.3.2011 jsem měla nehodu, zaviněnou rakouským občanem, zadokumentovala Policie. Auto bylo odtažené, je poblíž Vídně, tam je doposud. Odtahovka se zmínila o totální škodě. Pojišťovna běžně proplácí asi 10dní a poté denně "stání" vozidla něco stojí, snažila jsem se pojišťovací událost co nejrychleji vyřídit, než odletím do zahraničí.

 

S Uniqa se telefonicky spojila, dostala číslo pojistné události a volala paní likvidátorce. Té jsem poslala dostupné informace k havárii, i policejní protokol z Rakouska. V mailu jsem již o možné totální škodě nezmínila, čímž mi bylo argumentováno poté, co jsem se po 3týdnech vrátila a ptala se jak věc pokračuje. Nic. Že si to mám vyřídit v Rakousku a byl mi zaslán dopis s info.
 
Tzn. že asi od 12.4. volám a píšu do Vídně. Asi 3krát jsem už měla za to, že někoho na posudek k autu poslali. Dnes mi opět dávali další čísla a čtvrté jsem již odmítla s tím, ať si to vyřídí sami.
 
Potřebovala bych tedy vědět, co je jejich a má povinnost. Rakouská i česká Uniqa, přeci si lidé bez znalosti jazyka nenajímají tlumočnika? Stejně tak, i kdybych se o totální škodě nezmínila ani do tel., tak od toho tu je kdo? Já? Kdo bude platit stání auta a co potom s ním? Dana

ODPOVĚĎ:

Ve Vašem případě doporučuji se obrátit na advokáta se všemi příslušnými dokumenty a závěry pojišťovny ve věci, protože jednat by za Vás měla pojišťovna. Je především v jejím zájmu, aby se celá věc vyřešila, k čemuž se očividně nemá a bude potřeba pojišťovnu vyzvat k standardnímu zahájení řízení o škodní události a nebo celou věc řešit soudně.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.