Počet stránek ve webu: 43.166

Od 1.8.2023 je online chat s advokátem zrušen, dotaz prosím pošlete ZDE.


Vyberte  Přehled dotazů
Součet všech návštěv online chatu poradny: 3.067.847

Reklamace zájezdu - přestěhování na pokoj nižší kategorie a náhrada škody za úraz způsobený v jiné části moře než kde měl ubytovaný být

Odesláno: 
Otevřeno 435 x
1 odpověď
 
Dobrý den přitelkyně byla v červenec/srpen 2018 od jisté České CK na dovolené v Turecku kde utrpěla závažné poranění hlavy. při příjezdu do hotelu byla ubytována jenže druhý den byla přestěhována na jiný hotel s vysvětlením, že kapacita hotelu je menší než počet objednaných lidí.
Hotel kam jí odvezli vůbec neodpovídal tomu co si objednala. Když tedy se po věčném dohadování rozhodla jit se svým 2letým synem do moře utrpěla úraz jelikož při vstupu do vody jsou pod hladinou velmi kluzké desky a ona uklouzla a velmi si poranila hlavu.
Lidé kteří ji šli na pomoc uklouzli též. Ihned telefonovala delegátce jenže ta jí řekla ať nikoho nevolá že jí pošle nejakého známeho doktora. Musí však dojí k nějakému zadnímu vchodu aby to nikdo nevěděl. To odmitla protože bolest byla opravdu veliká. Následně tedy přijel lékař, který ji nechal okamžitě převézt do nemocnice, kde strávila 4 dny.
Delegátka ji kontaktovala pouze jednou nebo dvakrát, ale stím že ji nezajímá zdravotní stav, ale co bude s jejíma věcma na pokoji. Prostě hrůza. Nyní jsou již v ČR jenže problémy po úrazu přetrvávají.
Reklamaci na CK již odeslala včetně všech podkladů. Chci se tedy zeptat jak má dál postupovat nebo kam se obrátit. Děkuji.
 

Dobrý den,

v reklamaci (uplatnění vad) můžete, došlo-li ke změně ubytovacího zařízení požadovat v přiměřeném rozsahu slevu z ceny zájezdu, která se obvykle pro tento důvod pohybuje ve výši 10 až 25 procent. Vedle reklamace můžete uplatnit nárok na náhradu újmy za narušení dovolené, kdy pořadatel zájezdu odpovídá zákazníkovi vedle škody na majetku, také za ztrátu radosti z dovolené, a to zejména pokud byl zájezd podstatně zkrácen nebo zmařen jeho účel (tedy odpočinek zákazníka).

Dále také měla-li paní uzavřené úrazové pojištění nebo cestovní pojištění rozšířené o úrazové pojištění lze vůči pojišťovně za určitých podmínek požadovat plnění za vzniklý úraz.

Vaši reklamaci je povinen pořadatel zájezdu vyřešit do 30 dnů. V případě, že bude vyřízená k Vaší nespokojenosti, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci s návrhem na zahájení mimosoudního řešení sporu anebo uplatnit svůj nárok přímo u soudu.