Dobrý den,
jsem v insolvenci a měl jsem běžný bankovní účet u České spořitelny, a. s. Při zakládání jsem byl obeznámen s tím že nemohu dostat žádnou půjčku a ani debet (konto jsem si zakládal abych z něj mohl posílat odměnu insolvenčnímu správci) s čímž jsem jasně souhlasil. Tento účet mi byl k 2.1.2017 zrušen ze strany banky, ač jsem byl na kontě v plusu a měl jsem tam peníze.
Když jsem chtěl vysvětlení na pobočce, tak mi bylo řečeno, že to je z důvodu toho, že jsem v insolvenci. Ani mi nebyl nikdo schopen říct kam se ztratily moje peníze a jestli mi je vůbec někdo někdy vrátí.
Není toto vůči mé osobě diskriminační a co s tím mohu dělat? Celý rozhovor jsem si samozřejmě nahrál a mám celý záznam.
Děkuji za radu.
Zrušení účtu bankou v insolvenci, oddlužení, osobním bankrotu
Odesláno:
Otevřeno 1811 x
1 odpověď
Host 4168
Mgr. Květoslava Viktorýnová (exekuce)
Zdravím Vás, zde je potřeba důkladně studovat i konkrétní smlouvu o zřízení účtu v bance. Mám za to, že budete muset vyhledat právní pomoc advokáta a vzít s sebou nejen nahraný hovor v bance, ale rovněž i smlouvu o zřízení účtu v této bance, a obchodní podmínky této banky. Kontakty na advokáty naleznete na stránkách www, advokatikomora.cz nebo na http://www.cak.cz.