Dobrý den,
u společnosti O2 jsem 2015 ukončil paušální tarif. Teď mi přišel dopis že dlužím 7.500 Kč, z důvodu neuhrazení.
V době kdy jsem tarif rušil, ale bylo vše zaplacené a řádně ukončené. Po kontaktování operátora mi bylo sděleno, že tarif byl zrušen z důvodu nehrazení faktur, které ale byly údajně až poté co jsem tarif zrušil. Prý neevidují moji výpověď a proto po mě chtějí částku uhradit. Nehledě na to že jsem byl operátorem nazván nepřímo lhářem.
Za tuto dobu 2 let mi žádné upozornění nepřislo a z důvodu, že jsem myslel, že je vše řádně ukončené, což mi v pobočce řekl i zaměstnanec O2, smlouvu i s podepsanou výpovědí vyhodil. Prosím o pomoc, radu cokoliv.
Dá se bránit nebo musím uhradit částku, kterou po mě neprávem chtějí?
Děkuji.
Dluh u O2 - klient zrušil smlouvu a O2 výpověď neeviduje a vymáhá dluh paušálu
Odesláno:
Otevřeno 879 x
1 odpověď
Host 4955
Mgr. Květoslava Viktorýnová (exekuce)
Zdravím Vás, jelikož jste smlouvu s operátorem i s výpovědí vyhodil a nyní tedy nemáte "v rukou" jediný důkaz, který by dokládal pravdivost Vašich tvrzení, bude nejlepší pokud tento "dluh" uhradíte, neboť u soudu byste bez důkazu skutečně neuspěl.