Jsem členem Bytové družstvo Xxxxx, družstvo, IČ: 1234456789 s právem užívání družstevního bytu. Bytové družstvo je členem Společenství vlastníků domu XXXX, XXXX Liberec 5, IČ: 123456789. Správu pro BD i SVJ provádí společnost doma správa s.r.o. Při odečtu vodoměrů v roce 2024 bylo zjištěno, že vodoměr teplé vody (TUV) vykazuje stejný stav jako v roce 2023. Byla mi dopočtena spotřeba TUV podle spotřeby studené vody (SV). Žádal jsem správce o výměnu nefunkčního vodoměru. 20.5.2024 mi správce potvrdil, že žádost o výměnu předává na technickou správu. Výměnu neprovedli. Na členské schůzi bytového družstva BD dne 24.6.2024 jsem byl informován, že v roce 2024 proběhne výměna všech vodoměrů v domě z důvodu uplynutí zákonné lhůty pro výměnu. Ani tato výměna nebyla provedena. Letos (2025) je situace obdobná. Správa mi oznámila, že mi bude dopočtena spotřeba TUV za rok 2024 podle spotřeby SV. 21.1.2025 jsem vyzval správu k okamžité výměně vadného vodoměru TUV. Bez odezvy. Nechci dále platit spotřebu TUV dopočtem. Jak mám dále postupovat? Děkuji a jsem s pozdravem Strzolka Richard.