Daně, obchod, živnost, podnikání
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 28. březen 2013
Jsem jediným jednatelem společnosti s.r.o., donedávna jsem byl také jejím jediným společníkem. Před půl rokem byl na můj obchodní podíl společnosti uvalen exekuční příkaz. Před týdnem jsem se z výpisu z obchodního rejstříku dozvěděl, že můj obchodní podíl přešel na společnost (z důvodu vykonatelnosti exekučního příkazu zanikla dle § 148 odstavce 2 Obchodního zákoníku moje účast ve společnosti).
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 28. březen 2013
Zakoupili jsme v e-shopu vysavač za 8000,-Kč, vyzvedli ho na kamenné prodejně. Byl opakovaně v záruční opravně, nyní nám servis vydal potvrzení, že další opravy jsou nerentabilní a máme se domluvit s prodejcem na vrácení peněz nebo výměně zboží. Zjistili jsme, že firma již neexistuje, na žádný kontakt nereaguje.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 28. březen 2013
Zakoupili jsme v e-shopu vysavač za 8000,-Kč, vyzvedli ho na kamenné prodejně. Byl opakovaně v záruční opravně, nyní nám servis vydal potvrzení, že další opravy jsou nerentabilní a máme se domluvit s prodejcem na vrácení peněz nebo výměně zboží. Zjistili jsme, že firma již neexistuje, na žádný kontakt nereaguje.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 28. březen 2013
Zakoupili jsme v e-shopu vysavač za 8000,-Kč, vyzvedli ho na kamenné prodejně. Byl opakovaně v záruční opravně, nyní nám servis vydal potvrzení, že další opravy jsou nerentabilní a máme se domluvit s prodejcem na vrácení peněz nebo výměně zboží. Zjistili jsme, že firma již neexistuje, na žádný kontakt nereaguje.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. březen 2013
Na svůj automobil jsem si zakoupil sadu zapalovacích svíček v Auto Kelly v Plzni. Namontoval jsem si je do vozidla. Po ujetí několika stovek kilometrů mě ze zapalovací svíčky vypadla středová elektroda do válce motoru. Přes sání navštívila 3 válce motoru. Byla poškozena hlava motoru a stěny válců.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. březen 2013
Na svůj automobil jsem si zakoupil sadu zapalovacích svíček v Auto Kelly v Plzni. Namontoval jsem si je do vozidla. Po ujetí několika stovek kilometrů mě ze zapalovací svíčky vypadla středová elektroda do válce motoru. Přes sání navštívila 3 válce motoru. Byla poškozena hlava motoru a stěny válců.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. březen 2013
Na svůj automobil jsem si zakoupil sadu zapalovacích svíček v Auto Kelly v Plzni. Namontoval jsem si je do vozidla. Po ujetí několika stovek kilometrů mě ze zapalovací svíčky vypadla středová elektroda do válce motoru. Přes sání navštívila 3 válce motoru. Byla poškozena hlava motoru a stěny válců.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. březen 2013
Na svůj automobil jsem si zakoupil sadu zapalovacích svíček v Auto Kelly v Plzni. Namontoval jsem si je do vozidla. Po ujetí několika stovek kilometrů mě ze zapalovací svíčky vypadla středová elektroda do válce motoru. Přes sání navštívila 3 válce motoru. Byla poškozena hlava motoru a stěny válců.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. březen 2013
Na svůj automobil jsem si zakoupil sadu zapalovacích svíček v Auto Kelly v Plzni. Namontoval jsem si je do vozidla. Po ujetí několika stovek kilometrů mě ze zapalovací svíčky vypadla středová elektroda do válce motoru. Přes sání navštívila 3 válce motoru. Byla poškozena hlava motoru a stěny válců.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. březen 2013
Koupila jsem si přes internetový obchod externí počítačový disk na ukládání dat. Disk přestal pracovat, ještě je v záruční době. Nemohu se již dostat k datům, která jsou na něm uložena. Firma, u které jsem disk zakoupila, mi ta data z porouchaného disku dostat může, má na to prostředky, ovšem odmítají to udělat v rámci reklamace.