Daně, obchod, živnost, podnikání
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Dlouhodobě se snažím reklamovat zatékáni do bytu v novostavbě u firmy u které jsem si byt koupil. Tato firma si pro stavbu bytového domu najala stavební firmu, která je nyní v úpadku. Reklamaci asi řešit nebude. Prodejce argumentuje tím, že "dokud firma není v konkurzu, musí oni vyřízeni reklamace chtít po nich, jinak by se přišlo o záruky na celý dům".
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Moje přítelkyně bez mého vědomí podepsala 12/2010 smlouvu o odběru plynu s dodavatelem Bohemia Energy na dobu určitou 10 let. Smlouva nabyla účinnosti od 1.5.2011. Na smlouvě uzavřela platbu záloh ve výši 5000,- Kč měsíčně, ve stejné výši platila i u bývalého dodavatele RWE.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Moje přítelkyně bez mého vědomí podepsala 12/2010 smlouvu o odběru plynu s dodavatelem Bohemia Energy na dobu určitou 10 let. Smlouva nabyla účinnosti od 1.5.2011. Na smlouvě uzavřela platbu záloh ve výši 5000,- Kč měsíčně, ve stejné výši platila i u bývalého dodavatele RWE.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Je to už více jak měsíc, kdy jsem podávala reklamaci u cestovní kanceláře ohledně dovolené v zahraničí. Doposud se cestovní kancelář neozvala a k reklamaci se nevyjádřila ani po uplynuti 30 dnů, které udává zákon. Jaké jsou moje možnosti ohledně nedodržení reklamační doby. Děkuji, Valérie
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Je to už více jak měsíc, kdy jsem podávala reklamaci u cestovní kanceláře ohledně dovolené v zahraničí. Doposud se cestovní kancelář neozvala a k reklamaci se nevyjádřila ani po uplynuti 30 dnů, které udává zákon. Jaké jsou moje možnosti ohledně nedodržení reklamační doby. Děkuji, Valérie
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Dne 19.8.2011 jsem od soukromého prodejce zakoupil vozidlo Ford C-MAX, r.v. 2008. Auto se jevilo v pořádku. Prodejce mě upozornil, že mám nechat vyměnit filtry a náplně ve vozidle což jsem učinil. 24.9.2011 jsem předal vozidlo do autorizovaného servisu Ford Kladno na výměnu palivového filtru.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Nechali jsme si spravit snubní prsten u firmy Karat, neboť z prstenu vypadl kámen. Když jsme si prsten poté vyzvedli, zjistili jsme, že prsten je celý přeleštěný. Původně byl pískovaný. Řádně jsme prsten reklamovali. Firma Karat nam nabídla pouze jiné pískování. Navrhli jsme, že původní prodejce, firma Rotax je schopna za 1 500,- Kč prsten uvést do původního stavu.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Nechali jsme si spravit snubní prsten u firmy Karat, neboť z prstenu vypadl kámen. Když jsme si prsten poté vyzvedli, zjistili jsme, že prsten je celý přeleštěný. Původně byl pískovaný. Řádně jsme prsten reklamovali. Firma Karat nam nabídla pouze jiné pískování. Navrhli jsme, že původní prodejce, firma Rotax je schopna za 1 500,- Kč prsten uvést do původního stavu.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Máme u rodinného domku provedený již několik let hlubinný vrt (studnu). Voda se z něj používala zatím jen na dostavbu rodinného domu a na zalévání zahrady. Letos jsme dokončili stavební práce a chtěli připojit vodu do rodinného domu jako užitkovou. Se vším se při dostavbě domu počítalo a tak se vyměnilo čerpadlo ze studny za jiné a započali jsme s pracemi.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Chtěla jsem s vámi zkonzultovat oprávněnost zamítnutí reklamace zájezdu. V září 2011 jsme zakoupili zájezd a odcestovali na 11 dní do Řecka. Ubytování hotel 3 ***. Třetí den pobytu v podvečerních hodinách jsme nalezli řetez na dveřích recepce hotelu a dozvěděli se až po několika hodinách bez zaplacené stravy a nápojů (zaplaceno all inclusive).