Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červenec 2012
Koupil jsem pračku v internetovém obchodě. Porouchala se v záruční době, přivolaný servisní technik vystavil doklad o neopravitelnosti výrobku, tedy hodlám uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy s prodejcem a navrácení peněz za vadnou pračku. Jde o to, kdy mi budou peníze vráceny a co bude s tou porouchanou pračkou.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červenec 2012
V záruční době přestal fungovat externí pevný disk k PC. Jedná se o vadu neodstranitelnou, takže je na volbě zákazníka, zda chce zrušit kupní smlouvu a vrátit peníze, nebo výměnou nový bezvadný výrobek. Zde je ale problém. Cena disků šla z důvodu záplav před časem prudce nahoru a naprosto stejný disk se navíc již nevyrábí (typy se mění velmi rychle).
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červenec 2012
V záruční době přestal fungovat externí pevný disk k PC. Jedná se o vadu neodstranitelnou, takže je na volbě zákazníka, zda chce zrušit kupní smlouvu a vrátit peníze, nebo výměnou nový bezvadný výrobek. Zde je ale problém. Cena disků šla z důvodu záplav před časem prudce nahoru a naprosto stejný disk se navíc již nevyrábí (typy se mění velmi rychle).
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červen 2012
Dne 20.2.2012 jsem reklamovala obě prasklé plastové bočnice dioptrických brýlí. 6.4.2012 jsem si již po druhé brýle chtěla vyzvednout. Obchodník mi nechce brýle vydat, peníze také ne. Doklad o reklamaci mám, ale jak se mohu bránit? Musí řešit reklamaci pouze majitel?
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červen 2012
Dne 20.2.2012 jsem reklamovala obě prasklé plastové bočnice dioptrických brýlí. 6.4.2012 jsem si již po druhé brýle chtěla vyzvednout. Obchodník mi nechce brýle vydat, peníze také ne. Doklad o reklamaci mám, ale jak se mohu bránit? Musí řešit reklamaci pouze majitel?
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červen 2012
Dne 7.2.2012 jsem na předváděcí akci BECK CZECH uzavřela kupní smlouvu na předváděné zboží. Část zboží jsem si odvezla, část mi měla být doručena následující den technikem, který si měl zároveň převzít částku 5000,- Kč. Měla to být první platba z celkových 30.000,- Kč, ostatní jsem měla postupně splácet.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červen 2012
Dne 7.2.2012 jsem na předváděcí akci BECK CZECH uzavřela kupní smlouvu na předváděné zboží. Část zboží jsem si odvezla, část mi měla být doručena následující den technikem, který si měl zároveň převzít částku 5000,- Kč. Měla to být první platba z celkových 30.000,- Kč, ostatní jsem měla postupně splácet.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červen 2012
Dne 7.2.2012 jsem na předváděcí akci BECK CZECH uzavřela kupní smlouvu na předváděné zboží. Část zboží jsem si odvezla, část mi měla být doručena následující den technikem, který si měl zároveň převzít částku 5000,- Kč. Měla to být první platba z celkových 30.000,- Kč, ostatní jsem měla postupně splácet.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červen 2012
Dne 7.2.2012 jsem na předváděcí akci BECK CZECH uzavřela kupní smlouvu na předváděné zboží. Část zboží jsem si odvezla, část mi měla být doručena následující den technikem, který si měl zároveň převzít částku 5000,- Kč. Měla to být první platba z celkových 30.000,- Kč, ostatní jsem měla postupně splácet.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 28. květen 2012
17letý chlapec si koupil fotoaparát. Obchodní firma, u níž výrobek zakoupil, neuznala reklamaci vady. Chlapec tedy podává žalobu, kterou se domáhá výměny vadného výrobku za bezvadný. Jak posoudíte jeho procesní způsobilost a jaké jsou zde možnosti? Děkuji, Gábina