Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 15. leden 2012
Jak se bránit, pokud dodavatel tvrdí, že reklamované zboží bylo poškozeno spotřebitelem? Komu odpovídá provozovatel poštovních služeb za poškození balíku při odstoupení od smlouvy? Kdo je vlastníkem poštovní zásilky v době přepravy? Koupila jsem si na internetu autosedačku.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 15. leden 2012
Jak se bránit, pokud dodavatel tvrdí, že reklamované zboží bylo poškozeno spotřebitelem? Komu odpovídá provozovatel poštovních služeb za poškození balíku při odstoupení od smlouvy? Kdo je vlastníkem poštovní zásilky v době přepravy? Koupila jsem si na internetu autosedačku.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 15. leden 2012
Jak se bránit, pokud dodavatel tvrdí, že reklamované zboží bylo poškozeno spotřebitelem? Komu odpovídá provozovatel poštovních služeb za poškození balíku při odstoupení od smlouvy? Kdo je vlastníkem poštovní zásilky v době přepravy? Koupila jsem si na internetu autosedačku.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 15. leden 2012
Jak se bránit, pokud dodavatel tvrdí, že reklamované zboží bylo poškozeno spotřebitelem? Komu odpovídá provozovatel poštovních služeb za poškození balíku při odstoupení od smlouvy? Kdo je vlastníkem poštovní zásilky v době přepravy? Koupila jsem si na internetu autosedačku.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 15. leden 2012
Jak se bránit, pokud dodavatel tvrdí, že reklamované zboží bylo poškozeno spotřebitelem? Komu odpovídá provozovatel poštovních služeb za poškození balíku při odstoupení od smlouvy? Kdo je vlastníkem poštovní zásilky v době přepravy? Koupila jsem si na internetu autosedačku.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 15. leden 2012
Jak se bránit, pokud dodavatel tvrdí, že reklamované zboží bylo poškozeno spotřebitelem? Komu odpovídá provozovatel poštovních služeb za poškození balíku při odstoupení od smlouvy? Kdo je vlastníkem poštovní zásilky v době přepravy? Koupila jsem si na internetu autosedačku.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 15. leden 2012
Jak se bránit, pokud dodavatel tvrdí, že reklamované zboží bylo poškozeno spotřebitelem? Komu odpovídá provozovatel poštovních služeb za poškození balíku při odstoupení od smlouvy? Kdo je vlastníkem poštovní zásilky v době přepravy? Koupila jsem si na internetu autosedačku.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 28. prosinec 2011
Sjednala jsem obchod s koberci a špatně počítala převod eura. Byla jsem pod tlakem, jednala v angličtině a podlehla jsem vekému stresu i z důvodu časových. Jednání trvalo 2 hodiny a výsledek je ten, že já jsem počítala v desetitisících a oni ve statisících. Ve smlouvě je český dovětek, že smlouva podléhá tureckému obchodnímu zákoníku, je nevratná a neměnná.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 28. prosinec 2011
Před rokem mi truhlářská firma na zakázku zhotovila a instalovala vestavěnou skříň, kterou jsem jí řádně zaplatil. U zásuvek skříně (celkem 6ks) jsou závady. Tyto jsem 6x u firmy reklamoval a žádal jejich odstranění - bezvýsledně. Firma už nekomunikuje. Jak dál postupovat?
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 28. prosinec 2011
Před rokem mi truhlářská firma na zakázku zhotovila a instalovala vestavěnou skříň, kterou jsem jí řádně zaplatil. U zásuvek skříně (celkem 6ks) jsou závady. Tyto jsem 6x u firmy reklamoval a žádal jejich odstranění - bezvýsledně. Firma už nekomunikuje. Jak dál postupovat?