Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 23. prosinec 2011
Mám sepsanou smlouvu o dílo s panem Martinem Česákem z Nepolis na montáž oken, dveří a venkovních rolet ze dne 27.12.2007. Cenu 182020,-Kč jsem mu zaplatil před dokončením díla, ale přesto práci zcela nedokončil a nedodal roletu s motorem v hodnotě 10.000,-Kč.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 23. prosinec 2011
Mám sepsanou smlouvu o dílo s panem Martinem Česákem z Nepolis na montáž oken, dveří a venkovních rolet ze dne 27.12.2007. Cenu 182020,-Kč jsem mu zaplatil před dokončením díla, ale přesto práci zcela nedokončil a nedodal roletu s motorem v hodnotě 10.000,-Kč.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Jak je to přesně se 14ti denní lhůtou, která zákazníkovi umožňuje vrátit zboží bez udání důvodu? Jestliže zákazník chce této 14ti denní lhůty využít a vrátit zboží nakoupené v internetovém obchodě, je povinen toto zboží odeslat tak, aby bylo danému e-shopu dodáno do zmíněných 14ti dnů od převzetí zásilky?
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Jak je to přesně se 14ti denní lhůtou, která zákazníkovi umožňuje vrátit zboží bez udání důvodu? Jestliže zákazník chce této 14ti denní lhůty využít a vrátit zboží nakoupené v internetovém obchodě, je povinen toto zboží odeslat tak, aby bylo danému e-shopu dodáno do zmíněných 14ti dnů od převzetí zásilky?
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Jak je to přesně se 14ti denní lhůtou, která zákazníkovi umožňuje vrátit zboží bez udání důvodu? Jestliže zákazník chce této 14ti denní lhůty využít a vrátit zboží nakoupené v internetovém obchodě, je povinen toto zboží odeslat tak, aby bylo danému e-shopu dodáno do zmíněných 14ti dnů od převzetí zásilky?
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Jak je to přesně se 14ti denní lhůtou, která zákazníkovi umožňuje vrátit zboží bez udání důvodu? Jestliže zákazník chce této 14ti denní lhůty využít a vrátit zboží nakoupené v internetovém obchodě, je povinen toto zboží odeslat tak, aby bylo danému e-shopu dodáno do zmíněných 14ti dnů od převzetí zásilky?
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Má e-shop právo nepřijmout zásilku s vráceným zbožím bez předešlého upozornění zákazníka e-mailem o odeslané vratce (spousta e-shopů má totiž v obchodních podmínkách, že nepřijímají takto neohlášené zásilky). Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje alespoň kopii faktury s nakoupeným zbožím, může e-shop odmítnout vrácení platby? Děkuji, Nora
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Má e-shop právo nepřijmout zásilku s vráceným zbožím bez předešlého upozornění zákazníka e-mailem o odeslané vratce (spousta e-shopů má totiž v obchodních podmínkách, že nepřijímají takto neohlášené zásilky). Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje alespoň kopii faktury s nakoupeným zbožím, může e-shop odmítnout vrácení platby? Děkuji, Nora
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Má e-shop právo nepřijmout zásilku s vráceným zbožím bez předešlého upozornění zákazníka e-mailem o odeslané vratce (spousta e-shopů má totiž v obchodních podmínkách, že nepřijímají takto neohlášené zásilky). Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje alespoň kopii faktury s nakoupeným zbožím, může e-shop odmítnout vrácení platby? Děkuji, Nora
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje průvodní dopis (o odstoupení od smlouvy, číslo účtu, kam si přeje zákazník vrátit platbu atp.) ale pouze fakturu, jak má e-shop postupovat? Děkuji, Simona