Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Prosím o informaci, jak můžu reklamovat služby firmy ČEZ. Začátkem června navrtal omylem můj manžel při opravě fasádydomu mého bratra kabel a poškodil tak 1. fázi. Bratr si zavolal na opravu ČEZ, a podepsal v PROTOKOLU O POŠKOZENÍ - předpokládanou výši škody cca do 7000,- Kč.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Prosím o informaci, jak můžu reklamovat služby firmy ČEZ. Začátkem června navrtal omylem můj manžel při opravě fasádydomu mého bratra kabel a poškodil tak 1. fázi. Bratr si zavolal na opravu ČEZ, a podepsal v PROTOKOLU O POŠKOZENÍ - předpokládanou výši škody cca do 7000,- Kč.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Nechal jsem v tiskárně vyrobit barevné potahy na šanony s laminem. Ty jsem zaplatil a předal do jiné společnosti, která z nich vyrobila šanony. Asi po týdnu se však lamino začalo z papíru odlupovat. Vina je jasně na tiskárně, špatný výrobní postup laminace papíru. Nyní mám nepoužitelné šanony.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Nechal jsem v tiskárně vyrobit barevné potahy na šanony s laminem. Ty jsem zaplatil a předal do jiné společnosti, která z nich vyrobila šanony. Asi po týdnu se však lamino začalo z papíru odlupovat. Vina je jasně na tiskárně, špatný výrobní postup laminace papíru. Nyní mám nepoužitelné šanony.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Jak je to, když řádně reklamuji zájezd, dovolenou (důvody a předmět reklamace zde neuvádím bylo by to na dlouho, šlo o zájezd 2 rodin za 62 000,- CZK) a cestovní kancelář mi neodpoví do 30ti dnů na reklamaci. Vše je plně a snadno doložitelné doporučenými dopisy.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Reklamovala jsem korbu kočárku a prodejce napsal do protokolu poznámku, že v případě neuznání reklamace si zákazník hradí náklady na poštovné. Reklamace nebyla uznána. Reklamovala jsem sklon korby směrem k hlavě - miminko je tedy hlavou dolu po uložení do kočárku.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Reklamovala jsem korbu kočárku a prodejce napsal do protokolu poznámku, že v případě neuznání reklamace si zákazník hradí náklady na poštovné. Reklamace nebyla uznána. Reklamovala jsem sklon korby směrem k hlavě - miminko je tedy hlavou dolu po uložení do kočárku.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Koupila jsem v jednom internetovém obchodě plastový hrací stolek. Zboží mi doručila přepravní společnost do práce, obal byl neporušený. Zboží jsem posléze převážela jako dárek na jinou adresu, kde se zjistilo, že je zboží hodně poškozené, v krabici nebyla žádná výplň, navíc ani návod.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Koupila jsem v jednom internetovém obchodě plastový hrací stolek. Zboží mi doručila přepravní společnost do práce, obal byl neporušený. Zboží jsem posléze převážela jako dárek na jinou adresu, kde se zjistilo, že je zboží hodně poškozené, v krabici nebyla žádná výplň, navíc ani návod.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Koupila jsem v jednom internetovém obchodě plastový hrací stolek. Zboží mi doručila přepravní společnost do práce, obal byl neporušený. Zboží jsem posléze převážela jako dárek na jinou adresu, kde se zjistilo, že je zboží hodně poškozené, v krabici nebyla žádná výplň, navíc ani návod.