Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. listopad 2011
Dvakrát jsem reklamoval dotykový mobilní telefon, kde se vyskytoval prach pod displejem. Dvakrát servis vadu uznal a telefon opravil. Když se mě prach pod dotykovou vrstvu dostal potřetí a já telefon znovu reklamoval jako 3x stejnou vadu, tak mě potřetí napsali, že telefon opravili, ale nijak to nebrání používání telefonu a peníze ani výměnu telefonu nechtějí uznat. Co s tím? Děkuji Roman
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. listopad 2011
Dvakrát jsem reklamoval dotykový mobilní telefon, kde se vyskytoval prach pod displejem. Dvakrát servis vadu uznal a telefon opravil. Když se mě prach pod dotykovou vrstvu dostal potřetí a já telefon znovu reklamoval jako 3x stejnou vadu, tak mě potřetí napsali, že telefon opravili, ale nijak to nebrání používání telefonu a peníze ani výměnu telefonu nechtějí uznat. Co s tím? Děkuji Roman
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. listopad 2011
Dvakrát jsem reklamoval dotykový mobilní telefon, kde se vyskytoval prach pod displejem. Dvakrát servis vadu uznal a telefon opravil. Když se mě prach pod dotykovou vrstvu dostal potřetí a já telefon znovu reklamoval jako 3x stejnou vadu, tak mě potřetí napsali, že telefon opravili, ale nijak to nebrání používání telefonu a peníze ani výměnu telefonu nechtějí uznat. Co s tím? Děkuji Roman
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. listopad 2011
Dvakrát jsem reklamoval dotykový mobilní telefon, kde se vyskytoval prach pod displejem. Dvakrát servis vadu uznal a telefon opravil. Když se mě prach pod dotykovou vrstvu dostal potřetí a já telefon znovu reklamoval jako 3x stejnou vadu, tak mě potřetí napsali, že telefon opravili, ale nijak to nebrání používání telefonu a peníze ani výměnu telefonu nechtějí uznat. Co s tím? Děkuji Roman
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. listopad 2011
Jak postupovat při nespokojenosti ke zhotovené zakázce. V loňském roce jsme si vybrali firmičku ke zhotovení kuchyňské linky (lépe řečeno živnostníka). Dali jsme zálohu a plánek kuchyně ve 3D. Neměli jsme žádnou smlouvu o provedné práci. Vše proběhlo ústně. Je tomu již rok a kuchyň nám sice stojí v kuchyni, ale s výsledkem nejsme vůbec spokojeni.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 28. říjen 2011
Máme u rodinného domku provedený již několik let hlubinný vrt (studnu). Voda se z něj používala zatím jen na dostavbu rodinného domu a na zalévání zahrady. Letos jsme dokončili stavební práce a chtěli připojit vodu do rodinného domu jako užitkovou. Se vším se při dostavbě domu počítalo a tak se vyměnilo čerpadlo ze studny za jiné a započali jsme s pracemi.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 18. září 2011
Koupila jsem si notebook Lenovo, nebyl všek u něj česky psaný manuál. Na můj dotas u prodejce mi bylo sděleno, že výrobce nedodává česky psaný manuál, ten je dodáván pouze ve formě CD. Manuál v CD v češtině u zásilky byl, chci ho však i psaný, mám na něj nárok? Děkuji, Alice
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 23. červenec 2011
Mám dvě otázky vztahující se k problematice reklamací spotřebního zboží. Spotřebitel reklamuje výrobek s tím, že zároveň reklamuje dvě nesouvisející vady. Prodejce vyřídí v zákonné lhůtě zamítavě vadu prvou. S druhou vadou se ve svém zamítavém stanovisku nevypořádá, resp. ji vůbec nezmíní. Lze dovodit, že vzhledem k druhé vadě reklamaci nevyřídil v zákonné lhůtě a tudíž lze z tohoto důvodu odstoupit od kupní smlouvy?
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 23. červenec 2011
Mám dvě otázky vztahující se k problematice reklamací spotřebního zboží. Spotřebitel reklamuje výrobek s tím, že zároveň reklamuje dvě nesouvisející vady. Prodejce vyřídí v zákonné lhůtě zamítavě vadu prvou. S druhou vadou se ve svém zamítavém stanovisku nevypořádá, resp. ji vůbec nezmíní. Lze dovodit, že vzhledem k druhé vadě reklamaci nevyřídil v zákonné lhůtě a tudíž lze z tohoto důvodu odstoupit od kupní smlouvy?
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 23. červenec 2011
Prosím o posouzení vyúčtování záloh na služby za rok 2010, co se týče spotřeby vody, a o žádost na následné prominutí. Každý rok jsme měli přeplatky (r. 2008 - 6.957 Kč, r. 2009 - 4.849 Kč), letos přišel nedoplatek 28 473,- Kč. Ač jsou ceny neustále zvyšovány, k takovému skoku nemohlo logicky dojít. Zvláště po namontování měřičů na vodu začínají lidé více šetřit. To je i náš případ (ač jsme ani předtím neplýtvali). Děti i já jsme alergici, takže se v teplé vodě nesmíme koupat (mohu doložit lékařskou zprávu).