Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis  neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla.  Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis  neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla.  Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis  neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla.  Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis  neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla.  Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis  neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla.  Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis  neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla.  Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Jak pokračovat ve vztahu se zhotovitelem zábradlí? Dle domluvy mi zhotovitel zaslal e-mailem 30.5. 2010 cenovou nabídku na nerezové zábradlí se skleněnými výplněmi za 103 000,- kč celkem, z toho sklo se sklenářskými pracemi 48 500,- kč.  Na základě této nabídky byla poslána 8.6.2011 záloha 50 000,- kč na účet zhotovitele.  Domluva o dokončení zábradlí byla ústní na 7-8. měsíc 2010. V červenci 2010 byla nainstalována konstrukce zábradlí s nějakými nedostatky, na které jsem začal upozorňovat. Dále byla vyžádána záloha na sklo 30 000,- Kč, které tu byl zaměřit zhotovitelem najatý sklenář.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Jak pokračovat ve vztahu se zhotovitelem zábradlí? Dle domluvy mi zhotovitel zaslal e-mailem 30.5. 2010 cenovou nabídku na nerezové zábradlí se skleněnými výplněmi za 103 000,- kč celkem, z toho sklo se sklenářskými pracemi 48 500,- kč.  Na základě této nabídky byla poslána 8.6.2011 záloha 50 000,- kč na účet zhotovitele.  Domluva o dokončení zábradlí byla ústní na 7-8. měsíc 2010. V červenci 2010 byla nainstalována konstrukce zábradlí s nějakými nedostatky, na které jsem začal upozorňovat. Dále byla vyžádána záloha na sklo 30 000,- Kč, které tu byl zaměřit zhotovitelem najatý sklenář.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Jak pokračovat ve vztahu se zhotovitelem zábradlí? Dle domluvy mi zhotovitel zaslal e-mailem 30.5. 2010 cenovou nabídku na nerezové zábradlí se skleněnými výplněmi za 103 000,- kč celkem, z toho sklo se sklenářskými pracemi 48 500,- kč.  Na základě této nabídky byla poslána 8.6.2011 záloha 50 000,- kč na účet zhotovitele.  Domluva o dokončení zábradlí byla ústní na 7-8. měsíc 2010. V červenci 2010 byla nainstalována konstrukce zábradlí s nějakými nedostatky, na které jsem začal upozorňovat. Dále byla vyžádána záloha na sklo 30 000,- Kč, které tu byl zaměřit zhotovitelem najatý sklenář.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Jak pokračovat ve vztahu se zhotovitelem zábradlí? Dle domluvy mi zhotovitel zaslal e-mailem 30.5. 2010 cenovou nabídku na nerezové zábradlí se skleněnými výplněmi za 103 000,- kč celkem, z toho sklo se sklenářskými pracemi 48 500,- kč.  Na základě této nabídky byla poslána 8.6.2011 záloha 50 000,- kč na účet zhotovitele.  Domluva o dokončení zábradlí byla ústní na 7-8. měsíc 2010. V červenci 2010 byla nainstalována konstrukce zábradlí s nějakými nedostatky, na které jsem začal upozorňovat. Dále byla vyžádána záloha na sklo 30 000,- Kč, které tu byl zaměřit zhotovitelem najatý sklenář.