Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. duben 2011
20.12.2010 jsem koupil nový vůz u autorizovaného prodejce FORD. Před 14 dny mi bohužel vůz šel špatně nastartovat a palubní počítač hlásil "chyba řízení motoru" a tudíž jsem musel nechat vůz odtáhnout (bezplatně v rámci záruky) do servisu kde jsem vůz kupoval. Po týdnu v servisu mi oznámili že vůz je opraven. Když jsem si pro vůz došel tak jsem podepsal předávací protokol který si nechal přijímací technik (já jsem nic nedostal) s tím že diagnostika žádnou chybu nevykazuje.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. duben 2011
20.12.2010 jsem koupil nový vůz u autorizovaného prodejce FORD. Před 14 dny mi bohužel vůz šel špatně nastartovat a palubní počítač hlásil "chyba řízení motoru" a tudíž jsem musel nechat vůz odtáhnout (bezplatně v rámci záruky) do servisu kde jsem vůz kupoval. Po týdnu v servisu mi oznámili že vůz je opraven. Když jsem si pro vůz došel tak jsem podepsal předávací protokol který si nechal přijímací technik (já jsem nic nedostal) s tím že diagnostika žádnou chybu nevykazuje.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. duben 2011
20.12.2010 jsem koupil nový vůz u autorizovaného prodejce FORD. Před 14 dny mi bohužel vůz šel špatně nastartovat a palubní počítač hlásil "chyba řízení motoru" a tudíž jsem musel nechat vůz odtáhnout (bezplatně v rámci záruky) do servisu kde jsem vůz kupoval. Po týdnu v servisu mi oznámili že vůz je opraven. Když jsem si pro vůz došel tak jsem podepsal předávací protokol který si nechal přijímací technik (já jsem nic nedostal) s tím že diagnostika žádnou chybu nevykazuje.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. duben 2011
20.12.2010 jsem koupil nový vůz u autorizovaného prodejce FORD. Před 14 dny mi bohužel vůz šel špatně nastartovat a palubní počítač hlásil "chyba řízení motoru" a tudíž jsem musel nechat vůz odtáhnout (bezplatně v rámci záruky) do servisu kde jsem vůz kupoval. Po týdnu v servisu mi oznámili že vůz je opraven. Když jsem si pro vůz došel tak jsem podepsal předávací protokol který si nechal přijímací technik (já jsem nic nedostal) s tím že diagnostika žádnou chybu nevykazuje.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. duben 2011
20.12.2010 jsem koupil nový vůz u autorizovaného prodejce FORD. Před 14 dny mi bohužel vůz šel špatně nastartovat a palubní počítač hlásil "chyba řízení motoru" a tudíž jsem musel nechat vůz odtáhnout (bezplatně v rámci záruky) do servisu kde jsem vůz kupoval. Po týdnu v servisu mi oznámili že vůz je opraven. Když jsem si pro vůz došel tak jsem podepsal předávací protokol který si nechal přijímací technik (já jsem nic nedostal) s tím že diagnostika žádnou chybu nevykazuje.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. duben 2011
V prosinci 2009 jsme koupila sestře k Vánocům mixer Moulinex přes internetový obchod. U zásilky nebyl žádný doklad a jediné co mám v ruce je doklad o zaplacení z pošty, kde však není uvedeno, o jaké zboží se jedná. Navíc nemohu najít žádný potvrzující e-mail, kde byl mixér zakoupen a nepamatuji si to. Mám nějakou šanci u servisu Moulinex uplatnit reklamaci? Předem děkuji za odpověď a zdravím. Děkuji, Leona
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. duben 2011
V prosinci 2009 jsme koupila sestře k Vánocům mixer Moulinex přes internetový obchod. U zásilky nebyl žádný doklad a jediné co mám v ruce je doklad o zaplacení z pošty, kde však není uvedeno, o jaké zboží se jedná. Navíc nemohu najít žádný potvrzující e-mail, kde byl mixér zakoupen a nepamatuji si to. Mám nějakou šanci u servisu Moulinex uplatnit reklamaci? Předem děkuji za odpověď a zdravím. Děkuji, Leona
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. duben 2011
Realitní kancelář koupila od pana XY byt, na kterém byla exekuce. Tu uhradila a když se vyčistil list vlastnictví, prodala byt nám. Bývalý majitel však tvrdí, že ho podvedli, že prý mu něco slibovali, to co uvádí však ve smlouvě mezi ním a realitkou vůbec není uvedeno (např. že byt prodají konkrétní osobě či že si nechají jen část kupní ceny a zbytek mu dají). Též prý urychlili řízení na katastru a jeho případ protahovali, až naskočily další exekuce.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. duben 2011
Jsem dodavatelem oděvů ze zahraničí a od 1.4.2011 se zvýšilo DPH na 20%. Mou otázkou je, zda-li mám jako prodejce právo kupujícímu poslat fakturu a vyžadovat náklady za proclení a DPH, když jeho objednávka byla odeslána před 1. dubnem, avšak doba doručení oděvů je 1 měsíc, tudíž zasahuje již po datu 1.4. 2011, či je potřeba, abychom zvýšené náklady uhradili my? Děkuji, Bivoj
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. duben 2011
Jsem dodavatelem oděvů ze zahraničí a od 1.4.2011 se zvýšilo DPH na 20%. Mou otázkou je, zda-li mám jako prodejce právo kupujícímu poslat fakturu a vyžadovat náklady za proclení a DPH, když jeho objednávka byla odeslána před 1. dubnem, avšak doba doručení oděvů je 1 měsíc, tudíž zasahuje již po datu 1.4. 2011, či je potřeba, abychom zvýšené náklady uhradili my? Děkuji, Bivoj