Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 21. červenec 2014
Jsem chovatelka anglických kokršpanělů s rodokmenem. 9/2013 jsme prodali štěně. V den odběru štěně zdravé. 5/2014 napsal nový majitel, že štěně má dědičný šedý zákal. Oba rodiče klinicky čistí. Vyšetření očí ani není k chovu povinné. Jaké nároky má majitel? Požaduje zaplatit veškerá vyšetření a operace. Děkuji, Petra
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. červenec 2014
Jsem chovatel, pejsek byl narozený 7.2.2013, prodej novým majitelům 31.5.2013. Mám dlouhá léta chovatelskou stanici psů jako zájmovou, ne podnikatelskou činnost. Loni jsem si chtěla nechat psa s nejlepším genetickým profilem, ale jedni lidé se do jeho fotografií zamilovali a dlouhodobě jej na mně škemrali i když nezastírali, že chovného psa mít nechtějí.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. červenec 2014
Jsem chovatel, pejsek byl narozený 7.2.2013, prodej novým majitelům 31.5.2013. Mám dlouhá léta chovatelskou stanici psů jako zájmovou, ne podnikatelskou činnost. Loni jsem si chtěla nechat psa s nejlepším genetickým profilem, ale jedni lidé se do jeho fotografií zamilovali a dlouhodobě jej na mně škemrali i když nezastírali, že chovného psa mít nechtějí.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červen 2014
Jsme bytové družstvo v Kopřivnici (panelový dům), 2007 revitalizace. Jsme zde od 05/2013 a manžel zvolen předsedou. Objevili jsme několik vad, které však laik pouhým okem při předávání řemeslných prací nemohl objevit a projevily se až po letech.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červen 2014
Jsme bytové družstvo v Kopřivnici (panelový dům), 2007 revitalizace. Jsme zde od 05/2013 a manžel zvolen předsedou. Objevili jsme několik vad, které však laik pouhým okem při předávání řemeslných prací nemohl objevit a projevily se až po letech.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červen 2014
Jsme bytové družstvo v Kopřivnici (panelový dům), 2007 revitalizace. Jsme zde od 05/2013 a manžel zvolen předsedou. Objevili jsme několik vad, které však laik pouhým okem při předávání řemeslných prací nemohl objevit a projevily se až po letech.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červen 2014
Jsme bytové družstvo v Kopřivnici (panelový dům), 2007 revitalizace. Jsme zde od 05/2013 a manžel zvolen předsedou. Objevili jsme několik vad, které však laik pouhým okem při předávání řemeslných prací nemohl objevit a projevily se až po letech.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červen 2014
Jsme bytové družstvo v Kopřivnici (panelový dům), 2007 revitalizace. Jsme zde od 05/2013 a manžel zvolen předsedou. Objevili jsme několik vad, které však laik pouhým okem při předávání řemeslných prací nemohl objevit a projevily se až po letech.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 19. květen 2014
Zakoupili jsme společenské boty u Baťi, kde jsme po 2 týdnech od zakoupení objevili natržený (naříznutý) pásek. Boty jsme reklamovali, zamítnuto: "Předmětem reklamace je natržený pásek u levého půlpáru. Obuv byla prohlédnuta optikou. Na pásku je zřetelně vidět jednorázové mechanické opotřebení ostrým předmětem.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 19. květen 2014
Zakoupili jsme společenské boty u Baťi, kde jsme po 2 týdnech od zakoupení objevili natržený (naříznutý) pásek. Boty jsme reklamovali, zamítnuto: "Předmětem reklamace je natržený pásek u levého půlpáru. Obuv byla prohlédnuta optikou. Na pásku je zřetelně vidět jednorázové mechanické opotřebení ostrým předmětem.