Jsme nově vznikající Domov pro seniory a v domově budou tyto pracovní pozice: Ředitelka, vedoucí úseku hospodářská správy, ekonomka, vrchní sestra, všeobecná sestra, pracovník přímé obslužné péče, sociální pracovnice, koordinátor sociálního úseku, aktivizační pracovník, pracovník úklidu, prádelenský pracovník, švadlena, vedoucí kuchyně, kuchař/ka, pomocná síla v kuchyni, údržbář.
Již v inzerátu bylo uvedeno, že uchazeč o zaměstnání před uzavřením PP sebou přinese výpis z rejstříku trestů. Dle z. č. 108/2006 Sb. , o sociálních službách v § 110 se hovoří, že předpokladem k výkonu povolání soc. pracovníka je plná svéprávnost, bezúhonnost. atd. Mohu tedy vyžadovat výpis z RT po všech pracovnících, kteří budou poskytovat sociální službu? Dále mohu výpis vyžadovat také u těchto pracovních pozic, a to: pracovník úklidu, prádelenský pracovník, švadlena, vedoucí kuchyně, kuchař/ka, pomocná síla v kuchyni, údržbář, ředitelka, vedoucí úseku hospodářská správy, ekonomka. Kdo hradí poplatek za výpis z RT? Zaměstnanec či zaměstnavatel? Zaměstnanec má doložit výpis z RT před podpisem PS. Jak se bude posuzovat úhrada za výpis z RT pokud zaměstnanec bude v průběhu trvání PP přeřazen na jinou pracovní pozici např. z pracovníka úklidu bude přeřazen na pracovní pozici pracovníka v přímé péči. Musí mít zaměstnavatel vydán vnitřní předpis, kde bude vymezen okruh zaměstnanců, u kterých se vyžaduje trestněprávní bezúhonnost pro výkon práce vč. citace zákona? Děkuji za zodpovězení dotazu.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment