Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 24.08.2011 jsem zakoupil myčku na nádobí. Dne 26.01.2012 jsem ji rozbalil a zjitil, že jsou zdeformovaná dvířka a celá myčka vykřivená. Dne 27.01.2012 jsem začal vyřizovat reklamaci u prodejce, ale ten reklamaci nechtěl uznat, že uběhla dlouhá doba mezi zakoupením a rozbalením a že jsem si to mohl udělat sám.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 24.08.2011 jsem zakoupil myčku na nádobí. Dne 26.01.2012 jsem ji rozbalil a zjitil, že jsou zdeformovaná dvířka a celá myčka vykřivená. Dne 27.01.2012 jsem začal vyřizovat reklamaci u prodejce, ale ten reklamaci nechtěl uznat, že uběhla dlouhá doba mezi zakoupením a rozbalením a že jsem si to mohl udělat sám.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 24.08.2011 jsem zakoupil myčku na nádobí. Dne 26.01.2012 jsem ji rozbalil a zjitil, že jsou zdeformovaná dvířka a celá myčka vykřivená. Dne 27.01.2012 jsem začal vyřizovat reklamaci u prodejce, ale ten reklamaci nechtěl uznat, že uběhla dlouhá doba mezi zakoupením a rozbalením a že jsem si to mohl udělat sám.

1 1 1 1 1 Hodnocení 4.50 (2 hlasů)
Včera jsem u prodejce vyzvedla boty, které jsem u něj opakovaně reklamovala (odlepená podešev), prodejce mi reklamaci zamítl s tím, že jde o zboží 2. a 3. jakosti a na tu se 2letá záruka nevztahuje, protože je to zboží nekvalitní a že on nebude investovat do opravy, protože je to drahé.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Včera jsem u prodejce vyzvedla boty, které jsem u něj opakovaně reklamovala (odlepená podešev), prodejce mi reklamaci zamítl s tím, že jde o zboží 2. a 3. jakosti a na tu se 2letá záruka nevztahuje, protože je to zboží nekvalitní a že on nebude investovat do opravy, protože je to drahé.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Včera jsem u prodejce vyzvedla boty, které jsem u něj opakovaně reklamovala (odlepená podešev), prodejce mi reklamaci zamítl s tím, že jde o zboží 2. a 3. jakosti a na tu se 2letá záruka nevztahuje, protože je to zboží nekvalitní a že on nebude investovat do opravy, protože je to drahé.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Včera jsem u prodejce vyzvedla boty, které jsem u něj opakovaně reklamovala (odlepená podešev), prodejce mi reklamaci zamítl s tím, že jde o zboží 2. a 3. jakosti a na tu se 2letá záruka nevztahuje, protože je to zboží nekvalitní a že on nebude investovat do opravy, protože je to drahé.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Včera jsem u prodejce vyzvedla boty, které jsem u něj opakovaně reklamovala (odlepená podešev), prodejce mi reklamaci zamítl s tím, že jde o zboží 2. a 3. jakosti a na tu se 2letá záruka nevztahuje, protože je to zboží nekvalitní a že on nebude investovat do opravy, protože je to drahé.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Můj nezletilý syn zakoupil dne 5.3.2012 na Aukru mobilní telefon v hodnotě 6.700,- Kč, aniž bych o tom věděla. Následně prodávajícímu zaslal omluvný e-mail, že si z finančních důvodů nemůže mobil zakoupit. Prodávající hrozí trestním oznámením a bude vše vymáhat soudní cestou (účet na Aukru je na mě). Co dělat? Děkuji, Milena

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Můj nezletilý syn zakoupil dne 5.3.2012 na Aukru mobilní telefon v hodnotě 6.700,- Kč, aniž bych o tom věděla. Následně prodávajícímu zaslal omluvný e-mail, že si z finančních důvodů nemůže mobil zakoupit. Prodávající hrozí trestním oznámením a bude vše vymáhat soudní cestou (účet na Aukru je na mě). Co dělat? Děkuji, Milena