Daně, obchod, živnost, podnikání
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. leden 2012
Má právo RWE zvýšit zálohy za plyn bez jakéhokoliv vyúčtování? Otevřela jsem si provozovnu kadeřnictví v dubnu tohoto roku, do smlouvy mi dali zálohu 500,-Kč za měsíc. Po asi 4 měsících (v létě se netopilo) mi zvýšili platby na 2.030 Kč za měsíc bez řádného vyúčtování spotřeby plynu.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. leden 2012
Má právo RWE zvýšit zálohy za plyn bez jakéhokoliv vyúčtování? Otevřela jsem si provozovnu kadeřnictví v dubnu tohoto roku, do smlouvy mi dali zálohu 500,-Kč za měsíc. Po asi 4 měsících (v létě se netopilo) mi zvýšili platby na 2.030 Kč za měsíc bez řádného vyúčtování spotřeby plynu.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. leden 2012
Dne 30.9.2011 jsem si v internetovém obchodě (u českého prodejce) zakoupila mobilní telefon. Telefon neobsahuje české menu a v balení nebyl přiložen ani manuál – uživatelská příručka. Na internetových stránkách na nic z toho prodejce neupozorňuje.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. leden 2012
Dne 30.9.2011 jsem si v internetovém obchodě (u českého prodejce) zakoupila mobilní telefon. Telefon neobsahuje české menu a v balení nebyl přiložen ani manuál – uživatelská příručka. Na internetových stránkách na nic z toho prodejce neupozorňuje.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. leden 2012
Dne 30.9.2011 jsem si v internetovém obchodě (u českého prodejce) zakoupila mobilní telefon. Telefon neobsahuje české menu a v balení nebyl přiložen ani manuál – uživatelská příručka. Na internetových stránkách na nic z toho prodejce neupozorňuje.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. leden 2012
Dne 30.9.2011 jsem si v internetovém obchodě (u českého prodejce) zakoupila mobilní telefon. Telefon neobsahuje české menu a v balení nebyl přiložen ani manuál – uživatelská příručka. Na internetových stránkách na nic z toho prodejce neupozorňuje.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 15. leden 2012
Jsem zprostředkovatelka, objednávám zboží ze zahraničí a doručuji je zákazníkům v ČR. Jedna zákaznice mi zboží na zprostředkování neodebrala. Vzhledem k tomu, že soudy u nás jsou zdlouhavé ráda bych tuto pohledávku postoupila k vymáhání třetí osobě nebo ještě lépe ji prodala třetí osobě. Mohu tak učinit?
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 15. leden 2012
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zveřejněno: 15. leden 2012
Mám dotaz na daň z příjmu z prodeje nemovitosti. Potřebujeme prodat chatu, kterou nemáme ještě 5 let. Na vašich stránkach jsme se dočetli, že se vypočítává daň z příjmu z rozdílů za kolik jsme ji koupili a za kolik ji prodáváme. Co když bychom ji, ale chtěli prodat za stejnou cenu nebo i za míň? Jak se pak postupuje? Děkuji, Simona
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zveřejněno: 15. leden 2012
Mám dotaz na daň z příjmu z prodeje nemovitosti. Potřebujeme prodat chatu, kterou nemáme ještě 5 let. Na vašich stránkach jsme se dočetli, že se vypočítává daň z příjmu z rozdílů za kolik jsme ji koupili a za kolik ji prodáváme. Co když bychom ji, ale chtěli prodat za stejnou cenu nebo i za míň? Jak se pak postupuje? Děkuji, Simona