Daně, obchod, živnost, podnikání
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. leden 2011
Prarodiče mi prodali mobilní telefon od prodejce Buldoktel a to prostřednictvím e-shopu (http://www.buldoktel.cz). Následně bylo (již po době 14 dní od nákupu) zjištěno, že přístroj nemá českou lokalizaci. Ve značkovém obchodě HTC bylo dle IMEI přístroje ověřeno, že se jedná o zařízení určené pro německý, nikoli český trh (žádný značkový servis v ČR je do záruční opravy nepříjme). U prodejce byla uplatněna reklamace na uvedenou lokalizaci. Žádná informace (na webu firmy ani jinde) na skutečnost, že se nejdená o přístroj určený pro ČR ani o neexistenci české lokalizace, neupozorňuje. Reklamaci prodejce vyřešil doinstalováním SW, který jakousi lokalizaci provedl, nicméně po "hard resetu" (resetování na tovární nastavení) je přístroj opět ve stavu bez lokalizace.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. leden 2011
Prarodiče mi prodali mobilní telefon od prodejce Buldoktel a to prostřednictvím e-shopu (http://www.buldoktel.cz). Následně bylo (již po době 14 dní od nákupu) zjištěno, že přístroj nemá českou lokalizaci. Ve značkovém obchodě HTC bylo dle IMEI přístroje ověřeno, že se jedná o zařízení určené pro německý, nikoli český trh (žádný značkový servis v ČR je do záruční opravy nepříjme). U prodejce byla uplatněna reklamace na uvedenou lokalizaci. Žádná informace (na webu firmy ani jinde) na skutečnost, že se nejdená o přístroj určený pro ČR ani o neexistenci české lokalizace, neupozorňuje. Reklamaci prodejce vyřešil doinstalováním SW, který jakousi lokalizaci provedl, nicméně po "hard resetu" (resetování na tovární nastavení) je přístroj opět ve stavu bez lokalizace.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. leden 2011
Mám dotaz: Jedná se o hosting www stránek, který jsem si objednal. Bohužel při registraci došlo k chybnému zadání domény. Kontaktoval jsem technickou podporu aby mi přenastavila přístup. Už je to týden a nikdo mi nebere telefon, neodpovídá na email ani na ICQ. Je možné odstoupot od smlouvy? Hosting je: www.kapusta.cz
Děkuji, Mojmír