Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Moje žena má se svým bývalým mužem firmu s.r.o. Je zde zapsaná jako jednatel společnosti, ale jen papírově, vše zařizuje její bývalý muž. Jde o společnost, kde on je zároveň jediným zaměstnancem, dělá korektury nových knih. Má oficiální příjem 7 000,- Kč a nedávno si pořídil nové auto, nejspíš na firmu. Můj dotaz je, zda může bez vědomí druhého jednatele, který je majitelem poloviny společnosti uzavírat smlouvy na nákup a na prodej majetku firmy?

1 1 1 1 1 Hodnocení 3.00 (1 hlas)
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin