Daně, obchod, živnost, podnikání
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 7. leden 2011
Moje žena má se svým bývalým mužem firmu s.r.o. Je zde zapsaná jako jednatel společnosti, ale jen papírově, vše zařizuje její bývalý muž. Jde o společnost, kde on je zároveň jediným zaměstnancem, dělá korektury nových knih. Má oficiální příjem 7 000,- Kč a nedávno si pořídil nové auto, nejspíš na firmu. Můj dotaz je, zda může bez vědomí druhého jednatele, který je majitelem poloviny společnosti uzavírat smlouvy na nákup a na prodej majetku firmy?
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin