Daně, obchod, živnost, podnikání
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 30. duben 2010
Dne 15.2. 2010 jsem si koupil osobní ojetý vůz od soukromé osoby. Po pár dnech jsem zjistil, že auto má závady o kterých mi nebylo řečeno (podezření z nefunkčnosti airbagu jelikož stále svítí jeho kontrolka a řídící jednotka vozu v servisu nekomunikuje a to vše i přes tvrzení prodávájícího že auto airbagy na 100% má funkční a stačí pouze v servisu smazat chybu. I přes měsíc starou technickou kontrolu bylo číslo typu motoru nečitelné tudíž evidenční kontrolou již auto neprošlo. Na webových stránkách prodejce - www.autohonza.cz je uvedeno, že prodávající prodává nehavarované vozy, ale po bližším prohlédnutí vozu je zřejmé že bylo nabouráno na pravý bok. Autem jsem najel cca 150km a poté přestalo jet a je nepojízdné. I přes tyto skutečnosti je ve smlouvě uvedena poznámka "S holedem na stav a předchozí poškození vozidla poskytnuta sleva z celkové ceny 20 000,- kč." Je možno se proti takovéto smlouvě právně bránit a požadovat slevu z kupní ceny nebo nejlépe od smlouvy odstoupit? Děkuji, Ctirad.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 30. duben 2010
Dne 15.2. 2010 jsem si koupil osobní ojetý vůz od soukromé osoby. Po pár dnech jsem zjistil, že auto má závady o kterých mi nebylo řečeno (podezření z nefunkčnosti airbagu jelikož stále svítí jeho kontrolka a řídící jednotka vozu v servisu nekomunikuje a to vše i přes tvrzení prodávájícího že auto airbagy na 100% má funkční a stačí pouze v servisu smazat chybu. I přes měsíc starou technickou kontrolu bylo číslo typu motoru nečitelné tudíž evidenční kontrolou již auto neprošlo. Na webových stránkách prodejce - www.autohonza.cz je uvedeno, že prodávající prodává nehavarované vozy, ale po bližším prohlédnutí vozu je zřejmé že bylo nabouráno na pravý bok. Autem jsem najel cca 150km a poté přestalo jet a je nepojízdné. I přes tyto skutečnosti je ve smlouvě uvedena poznámka "S holedem na stav a předchozí poškození vozidla poskytnuta sleva z celkové ceny 20 000,- kč." Je možno se proti takovéto smlouvě právně bránit a požadovat slevu z kupní ceny nebo nejlépe od smlouvy odstoupit? Děkuji, Ctirad.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 24. duben 2010
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku.Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 24. duben 2010
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku.Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 24. duben 2010
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku.Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 24. duben 2010
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku.Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 24. duben 2010
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku.Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 24. duben 2010
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku. Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 24. duben 2010
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku.Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 24. duben 2010
Dobrý den, koupila jsem přes internetový obchod zboží, ale protože nesplňovalo mé požadavky, odstoupila jsem od smlouvy. Přišel mi dobropis s tím, že až jej podepíšu a vrátím na adresu firmy budou mi vráceny peníze. Je to správně, nebo mám chtít napřed vrátit peníze a teprve poté podepsat dobropis? Děkuji Barbora.