Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. únor 2011
Jsem zaměstnanec internetového obchodu. Zákaznice u nás reklamovala tašku, ale její reklamace byla dodavatelem zamítnuta z důvodu vlastního zavinění. Paní se teď ohání tím, že odstoupí od smlouvy pro neodstranitelnou vadu výrobku. Podle mého mínění ale nemůže odstoupit a požadovat vrácení peněz, když byla její reklamace zamítnuta. Jinak vše proběhlo v zákonném termínu.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. únor 2011
Jsem zaměstnanec internetového obchodu. Zákaznice u nás reklamovala tašku, ale její reklamace byla dodavatelem zamítnuta z důvodu vlastního zavinění. Paní se teď ohání tím, že odstoupí od smlouvy pro neodstranitelnou vadu výrobku. Podle mého mínění ale nemůže odstoupit a požadovat vrácení peněz, když byla její reklamace zamítnuta. Jinak vše proběhlo v zákonném termínu.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. únor 2011
Jsem zaměstnanec internetového obchodu. Zákaznice u nás reklamovala tašku, ale její reklamace byla dodavatelem zamítnuta z důvodu vlastního zavinění. Paní se teď ohání tím, že odstoupí od smlouvy pro neodstranitelnou vadu výrobku. Podle mého mínění ale nemůže odstoupit a požadovat vrácení peněz, když byla její reklamace zamítnuta. Jinak vše proběhlo v zákonném termínu.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. únor 2011
Jsem zaměstnanec internetového obchodu. Zákaznice u nás reklamovala tašku, ale její reklamace byla dodavatelem zamítnuta z důvodu vlastního zavinění. Paní se teď ohání tím, že odstoupí od smlouvy pro neodstranitelnou vadu výrobku. Podle mého mínění ale nemůže odstoupit a požadovat vrácení peněz, když byla její reklamace zamítnuta. Jinak vše proběhlo v zákonném termínu.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. únor 2011
Máme nemilé zkušenosti s chovatelkou z jedné chovné stanice. Koupili jsme si štěně a s vědomím, že je z chovné stanice jsme věřili, že bude vše podle pravidel. Nicméně po první návštěvě veterináře byl u štěněte nalezen svrab a navíc se veterináři pozastavovali nad mládím štěněte. Po troše hledání jsme narazili na vyhlášku o chovu č. 5/2009 Sb., kde se píše, že minimální věk k odběru štěněte je 50 dní (my ho dostali na 44).
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. únor 2011
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. únor 2011
V únoru roku 2010 jsme si nechali udělat kompletní rekonstrukci bytu od zhotovitele, který podniká na ICO. Máme s ním podepsanou řádnou smlouvu a také předávací protokol, kde je uvedená ještě jedna nedodělávka. Již jsme mu zaplatili konečnou částku. Po rekonstrukci došlo k reklamaci, kterou zhotovitel vyřešil, nedodělávku ale ne. Následně jsme reklamovali popraskanou zeď a požadujeme také dodělání nedodělávky uvedené v předávacím protokolu.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. únor 2011
V únoru roku 2010 jsme si nechali udělat kompletní rekonstrukci bytu od zhotovitele, který podniká na ICO. Máme s ním podepsanou řádnou smlouvu a také předávací protokol, kde je uvedená ještě jedna nedodělávka. Již jsme mu zaplatili konečnou částku. Po rekonstrukci došlo k reklamaci, kterou zhotovitel vyřešil, nedodělávku ale ne. Následně jsme reklamovali popraskanou zeď a požadujeme také dodělání nedodělávky uvedené v předávacím protokolu.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. únor 2011
V únoru roku 2010 jsme si nechali udělat kompletní rekonstrukci bytu od zhotovitele, který podniká na ICO. Máme s ním podepsanou řádnou smlouvu a také předávací protokol, kde je uvedená ještě jedna nedodělávka. Již jsme mu zaplatili konečnou částku. Po rekonstrukci došlo k reklamaci, kterou zhotovitel vyřešil, nedodělávku ale ne. Následně jsme reklamovali popraskanou zeď a požadujeme také dodělání nedodělávky uvedené v předávacím protokolu.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. únor 2011
Dne 16.12.2010 jsem si zakoupila výrobek na předváděcí akci,která se konala v místní restauraci. Po zralém uvážení jsem se rozhodla písemně doporučeným dopisem od smlouvy odstoupit. Toto jsem učinila dle paragrafu občanského zákoníku č. 57. To znamená bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Prodavající však zareagovala tak, že mi písemně sdělila, že na vracení výrobku nemám nárok, protože si restauraci, ve které se předváděcí akce konala zaregistrovali na živnostenském úřadě jako svou provozovnu na tento jediný den. Tato firma podle mého názoru obchází zákon a bez jakehokoliv upozornění se plnění dle občanského zákoníku snaží zbavit. Ráda bych proto znala váš názor,zda mohu i nadále usilovat třeba i právní cestou o vracení výrobku prodávajícímu. Děkuji, Zuzana