Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. únor 2011
Dne 16.12.2010 jsem si zakoupila výrobek na předváděcí akci,která se konala v místní restauraci. Po zralém uvážení jsem se rozhodla písemně doporučeným dopisem od smlouvy odstoupit. Toto jsem učinila dle paragrafu občanského zákoníku č. 57. To znamená bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Prodavající však zareagovala tak, že mi písemně sdělila, že na vracení výrobku nemám nárok, protože si restauraci, ve které se předváděcí akce konala zaregistrovali na živnostenském úřadě jako svou provozovnu na tento jediný den. Tato firma podle mého názoru obchází zákon a bez jakehokoliv upozornění se plnění dle občanského zákoníku snaží zbavit. Ráda bych proto znala váš názor,zda mohu i nadále usilovat třeba i právní cestou o vracení výrobku prodávajícímu. Děkuji, Zuzana
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. únor 2011
Dne 16.12.2010 jsem si zakoupila výrobek na předváděcí akci,která se konala v místní restauraci. Po zralém uvážení jsem se rozhodla písemně doporučeným dopisem od smlouvy odstoupit. Toto jsem učinila dle paragrafu občanského zákoníku č. 57. To znamená bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Prodavající však zareagovala tak, že mi písemně sdělila, že na vracení výrobku nemám nárok, protože si restauraci, ve které se předváděcí akce konala zaregistrovali na živnostenském úřadě jako svou provozovnu na tento jediný den. Tato firma podle mého názoru obchází zákon a bez jakehokoliv upozornění se plnění dle občanského zákoníku snaží zbavit. Ráda bych proto znala váš názor,zda mohu i nadále usilovat třeba i právní cestou o vracení výrobku prodávajícímu. Děkuji, Zuzana
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. únor 2011
Dne 16.12.2010 jsem si zakoupila výrobek na předváděcí akci,která se konala v místní restauraci. Po zralém uvážení jsem se rozhodla písemně doporučeným dopisem od smlouvy odstoupit. Toto jsem učinila dle paragrafu občanského zákoníku č. 57. To znamená bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Prodavající však zareagovala tak, že mi písemně sdělila, že na vracení výrobku nemám nárok, protože si restauraci, ve které se předváděcí akce konala zaregistrovali na živnostenském úřadě jako svou provozovnu na tento jediný den. Tato firma podle mého názoru obchází zákon a bez jakehokoliv upozornění se plnění dle občanského zákoníku snaží zbavit. Ráda bych proto znala váš názor,zda mohu i nadále usilovat třeba i právní cestou o vracení výrobku prodávajícímu. Děkuji, Zuzana
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. únor 2011
Dne 16.12.2010 jsem si zakoupila výrobek na předváděcí akci,která se konala v místní restauraci. Po zralém uvážení jsem se rozhodla písemně doporučeným dopisem od smlouvy odstoupit. Toto jsem učinila dle paragrafu občanského zákoníku č. 57. To znamená bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Prodavající však zareagovala tak, že mi písemně sdělila, že na vracení výrobku nemám nárok, protože si restauraci, ve které se předváděcí akce konala zaregistrovali na živnostenském úřadě jako svou provozovnu na tento jediný den. Tato firma podle mého názoru obchází zákon a bez jakehokoliv upozornění se plnění dle občanského zákoníku snaží zbavit. Ráda bych proto znala váš názor,zda mohu i nadále usilovat třeba i právní cestou o vracení výrobku prodávajícímu. Děkuji, Zuzana
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.