Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 16.12.2010 jsem si zakoupila výrobek na předváděcí akci,která se konala v místní restauraci. Po zralém uvážení jsem se rozhodla písemně doporučeným dopisem od smlouvy odstoupit. Toto jsem učinila dle paragrafu občanského zákoníku č. 57. To znamená bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Prodavající však zareagovala tak, že mi písemně sdělila, že na vracení výrobku nemám nárok, protože si restauraci, ve které se předváděcí akce konala zaregistrovali na živnostenském úřadě jako svou provozovnu na tento jediný den. Tato firma podle mého názoru obchází zákon a bez jakehokoliv upozornění se plnění dle občanského zákoníku snaží zbavit. Ráda bych proto znala váš názor,zda mohu i nadále usilovat třeba i právní cestou o vracení výrobku prodávajícímu. Děkuji, Zuzana

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 16.12.2010 jsem si zakoupila výrobek na předváděcí akci,která se konala v místní restauraci. Po zralém uvážení jsem se rozhodla písemně doporučeným dopisem od smlouvy odstoupit. Toto jsem učinila dle paragrafu občanského zákoníku č. 57. To znamená bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Prodavající však zareagovala tak, že mi písemně sdělila, že na vracení výrobku nemám nárok, protože si restauraci, ve které se předváděcí akce konala zaregistrovali na živnostenském úřadě jako svou provozovnu na tento jediný den. Tato firma podle mého názoru obchází zákon a bez jakehokoliv upozornění se plnění dle občanského zákoníku snaží zbavit. Ráda bych proto znala váš názor,zda mohu i nadále usilovat třeba i právní cestou o vracení výrobku prodávajícímu. Děkuji, Zuzana

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 16.12.2010 jsem si zakoupila výrobek na předváděcí akci,která se konala v místní restauraci. Po zralém uvážení jsem se rozhodla písemně doporučeným dopisem od smlouvy odstoupit. Toto jsem učinila dle paragrafu občanského zákoníku č. 57. To znamená bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Prodavající však zareagovala tak, že mi písemně sdělila, že na vracení výrobku nemám nárok, protože si restauraci, ve které se předváděcí akce konala zaregistrovali na živnostenském úřadě jako svou provozovnu na tento jediný den. Tato firma podle mého názoru obchází zákon a bez jakehokoliv upozornění se plnění dle občanského zákoníku snaží zbavit. Ráda bych proto znala váš názor,zda mohu i nadále usilovat třeba i právní cestou o vracení výrobku prodávajícímu. Děkuji, Zuzana

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 16.12.2010 jsem si zakoupila výrobek na předváděcí akci,která se konala v místní restauraci. Po zralém uvážení jsem se rozhodla písemně doporučeným dopisem od smlouvy odstoupit. Toto jsem učinila dle paragrafu občanského zákoníku č. 57. To znamená bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Prodavající však zareagovala tak, že mi písemně sdělila, že na vracení výrobku nemám nárok, protože si restauraci, ve které se předváděcí akce konala zaregistrovali na živnostenském úřadě jako svou provozovnu na tento jediný den. Tato firma podle mého názoru obchází zákon a bez jakehokoliv upozornění se plnění dle občanského zákoníku snaží zbavit. Ráda bych proto znala váš názor,zda mohu i nadále usilovat třeba i právní cestou o vracení výrobku prodávajícímu. Děkuji, Zuzana

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po  převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení  peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní  telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby  zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic  nepřišli, opět přehráli software.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po  převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení  peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní  telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby  zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic  nepřišli, opět přehráli software.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po  převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení  peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní  telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby  zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic  nepřišli, opět přehráli software.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po  převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení  peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní  telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby  zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic  nepřišli, opět přehráli software.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po  převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení  peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní  telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby  zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic  nepřišli, opět přehráli software.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po  převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení  peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní  telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby  zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic  nepřišli, opět přehráli software.