Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. říjen 2010
Asi před rokem jsem z internetového obchodu koupila vanu s otočným umyvadlem do bytového jádra. Zboží v pořádku došlo, asi týden poté jsem vanu s umyvadlem nechala odborně instalovat (instaltérské firmě) do našeho bytového jádra.
Nyní zhruba po roce používaní a zjišťování původu zápachu kolem umyvadla jsme zjistili, že se na podpůrném koši začala po kusech olupovat barva (pod ní je rez) a že umyvadlo již není otočné. Umyvadlem jsme delší dobu neotáčeli, ale v návodu nebyla zmínka o tom, že se má pravidelně otáčet nebo třeba nějak ošetřovat. Reklamovala jsem zboží prodejci, a jelikož koš nelze rozebrat a poslat prodejci (je to slepené rzí a navíc instalováno k odpadu), domluvili jsme se, že zašlu fotografie vady a zaslala jsem 2 fotografie.
Nyní zhruba po roce používaní a zjišťování původu zápachu kolem umyvadla jsme zjistili, že se na podpůrném koši začala po kusech olupovat barva (pod ní je rez) a že umyvadlo již není otočné. Umyvadlem jsme delší dobu neotáčeli, ale v návodu nebyla zmínka o tom, že se má pravidelně otáčet nebo třeba nějak ošetřovat. Reklamovala jsem zboží prodejci, a jelikož koš nelze rozebrat a poslat prodejci (je to slepené rzí a navíc instalováno k odpadu), domluvili jsme se, že zašlu fotografie vady a zaslala jsem 2 fotografie.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. říjen 2010
Asi před rokem jsem z internetového obchodu koupila vanu s otočným umyvadlem do bytového jádra. Zboží v pořádku došlo, asi týden poté jsem vanu s umyvadlem nechala odborně instalovat (instaltérské firmě) do našeho bytového jádra.
Nyní zhruba po roce používaní a zjišťování původu zápachu kolem umyvadla jsme zjistili, že se na podpůrném koši začala po kusech olupovat barva (pod ní je rez) a že umyvadlo již není otočné. Umyvadlem jsme delší dobu neotáčeli, ale v návodu nebyla zmínka o tom, že se má pravidelně otáčet nebo třeba nějak ošetřovat. Reklamovala jsem zboží prodejci, a jelikož koš nelze rozebrat a poslat prodejci (je to slepené rzí a navíc instalováno k odpadu), domluvili jsme se, že zašlu fotografie vady a zaslala jsem 2 fotografie.
Nyní zhruba po roce používaní a zjišťování původu zápachu kolem umyvadla jsme zjistili, že se na podpůrném koši začala po kusech olupovat barva (pod ní je rez) a že umyvadlo již není otočné. Umyvadlem jsme delší dobu neotáčeli, ale v návodu nebyla zmínka o tom, že se má pravidelně otáčet nebo třeba nějak ošetřovat. Reklamovala jsem zboží prodejci, a jelikož koš nelze rozebrat a poslat prodejci (je to slepené rzí a navíc instalováno k odpadu), domluvili jsme se, že zašlu fotografie vady a zaslala jsem 2 fotografie.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. říjen 2010
Asi před rokem jsem z internetového obchodu koupila vanu s otočným umyvadlem do bytového jádra. Zboží v pořádku došlo, asi týden poté jsem vanu s umyvadlem nechala odborně instalovat (instaltérské firmě) do našeho bytového jádra.
Nyní zhruba po roce používaní a zjišťování původu zápachu kolem umyvadla jsme zjistili, že se na podpůrném koši začala po kusech olupovat barva (pod ní je rez) a že umyvadlo již není otočné. Umyvadlem jsme delší dobu neotáčeli, ale v návodu nebyla zmínka o tom, že se má pravidelně otáčet nebo třeba nějak ošetřovat. Reklamovala jsem zboží prodejci, a jelikož koš nelze rozebrat a poslat prodejci (je to slepené rzí a navíc instalováno k odpadu), domluvili jsme se, že zašlu fotografie vady a zaslala jsem 2 fotografie.
Nyní zhruba po roce používaní a zjišťování původu zápachu kolem umyvadla jsme zjistili, že se na podpůrném koši začala po kusech olupovat barva (pod ní je rez) a že umyvadlo již není otočné. Umyvadlem jsme delší dobu neotáčeli, ale v návodu nebyla zmínka o tom, že se má pravidelně otáčet nebo třeba nějak ošetřovat. Reklamovala jsem zboží prodejci, a jelikož koš nelze rozebrat a poslat prodejci (je to slepené rzí a navíc instalováno k odpadu), domluvili jsme se, že zašlu fotografie vady a zaslala jsem 2 fotografie.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. říjen 2010
Asi před rokem jsem z internetového obchodu koupila vanu s otočným umyvadlem do bytového jádra. Zboží v pořádku došlo, asi týden poté jsem vanu s umyvadlem nechala odborně instalovat (instaltérské firmě) do našeho bytového jádra.
Nyní zhruba po roce používaní a zjišťování původu zápachu kolem umyvadla jsme zjistili, že se na podpůrném koši začala po kusech olupovat barva (pod ní je rez) a že umyvadlo již není otočné. Umyvadlem jsme delší dobu neotáčeli, ale v návodu nebyla zmínka o tom, že se má pravidelně otáčet nebo třeba nějak ošetřovat. Reklamovala jsem zboží prodejci, a jelikož koš nelze rozebrat a poslat prodejci (je to slepené rzí a navíc instalováno k odpadu), domluvili jsme se, že zašlu fotografie vady a zaslala jsem 2 fotografie.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. říjen 2010
Asi před rokem jsem z internetového obchodu koupila vanu s otočným umyvadlem do bytového jádra. Zboží v pořádku došlo, asi týden poté jsem vanu s umyvadlem nechala odborně instalovat (instaltérské firmě) do našeho bytového jádra.
Nyní zhruba po roce používaní a zjišťování původu zápachu kolem umyvadla jsme zjistili, že se na podpůrném koši začala po kusech olupovat barva (pod ní je rez) a že umyvadlo již není otočné. Umyvadlem jsme delší dobu neotáčeli, ale v návodu nebyla zmínka o tom, že se má pravidelně otáčet nebo třeba nějak ošetřovat. Reklamovala jsem zboží prodejci, a jelikož koš nelze rozebrat a poslat prodejci (je to slepené rzí a navíc instalováno k odpadu), domluvili jsme se, že zašlu fotografie vady a zaslala jsem 2 fotografie.
Nyní zhruba po roce používaní a zjišťování původu zápachu kolem umyvadla jsme zjistili, že se na podpůrném koši začala po kusech olupovat barva (pod ní je rez) a že umyvadlo již není otočné. Umyvadlem jsme delší dobu neotáčeli, ale v návodu nebyla zmínka o tom, že se má pravidelně otáčet nebo třeba nějak ošetřovat. Reklamovala jsem zboží prodejci, a jelikož koš nelze rozebrat a poslat prodejci (je to slepené rzí a navíc instalováno k odpadu), domluvili jsme se, že zašlu fotografie vady a zaslala jsem 2 fotografie.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. říjen 2010
Asi před rokem jsem z internetového obchodu koupila vanu s otočným umyvadlem do bytového jádra. Zboží v pořádku došlo, asi týden poté jsem vanu s umyvadlem nechala odborně instalovat (instaltérské firmě) do našeho bytového jádra.
Nyní zhruba po roce používaní a zjišťování původu zápachu kolem umyvadla jsme zjistili, že se na podpůrném koši začala po kusech olupovat barva (pod ní je rez) a že umyvadlo již není otočné. Umyvadlem jsme delší dobu neotáčeli, ale v návodu nebyla zmínka o tom, že se má pravidelně otáčet nebo třeba nějak ošetřovat. Reklamovala jsem zboží prodejci, a jelikož koš nelze rozebrat a poslat prodejci (je to slepené rzí a navíc instalováno k odpadu), domluvili jsme se, že zašlu fotografie vady a zaslala jsem 2 fotografie.
Nyní zhruba po roce používaní a zjišťování původu zápachu kolem umyvadla jsme zjistili, že se na podpůrném koši začala po kusech olupovat barva (pod ní je rez) a že umyvadlo již není otočné. Umyvadlem jsme delší dobu neotáčeli, ale v návodu nebyla zmínka o tom, že se má pravidelně otáčet nebo třeba nějak ošetřovat. Reklamovala jsem zboží prodejci, a jelikož koš nelze rozebrat a poslat prodejci (je to slepené rzí a navíc instalováno k odpadu), domluvili jsme se, že zašlu fotografie vady a zaslala jsem 2 fotografie.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. říjen 2010
Vloni v září jsem si zakoupil mobilní telefon, který jsem během roku 3x reklamoval a prodejce mi reklamaci na konec uznal a informoval mě o této skutečnosti emailem. Toto se uskutečnilo 15.8. s příslibem vracení peněz na můj účet. Do dnešního dne mi peníze na účet nepřišly a nikdo se mnou nekomunikuje. Šlo o nákup přes e-shop. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám dále postupovat? Nemám ani telefon, ani peníze. Děkuji, Roland
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 21. říjen 2010
Vloni v září jsem si zakoupil mobilní telefon, který jsem během roku 3x reklamoval a prodejce mi reklamaci na konec uznal a informoval mě o této skutečnosti emailem. Toto se uskutečnilo 15.8. s příslibem vracení peněz na můj účet. Do dnešního dne mi peníze na účet nepřišly a nikdo se mnou nekomunikuje. Šlo o nákup přes e-shop. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám dále postupovat? Nemám ani telefon, ani peníze. Děkuji, Roland
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 21. říjen 2010
Mám od jisté firmy namontována plastová okna a vchodové dveře. Problém je s dveřmi, ve kterých je výplň od subdodavatele. Tuto výplň jsem již jednou reklamoval, po 1 roce od namontování byla pro praskliny vyměněna. Ale po dalším roce popraskala znovu. Po druhé reklamaci mi bylo sděleno, že subdodavatel již neprovozuje činnost a proto mi firma, která montovala okna a dveře, nabídla náhradní výplň od jiného výrobce. Už nenabízí ale plastové, nýbrž pryskyřičné, odolnější. Ale zároveň chtějí doplatek. To ale nechci akceptovat, jelikož už tak byly dveře drahé (cca 32.000 Kč) a teď by měli být ještě o 5000 Kč dražší. Navíc vzhledově neodpovídají našim představám. Musím přistoupit na jejich nabídku, nebo bych mohl odstoupit od smlouvy již po druhé reklamaci, která nemůže být vyřízena, když neexistuje dodavatel současné popraskané výplně? Bylo by případné odstoupení od smlouvy platné i pro okna, kdy? Vše bylo totiž montováno jako jedna zakázka? Děkuji, Petr
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 21. říjen 2010
Mám od jisté firmy namontována plastová okna a vchodové dveře. Problém je s dveřmi, ve kterých je výplň od subdodavatele. Tuto výplň jsem již jednou reklamoval, po 1 roce od namontování byla pro praskliny vyměněna. Ale po dalším roce popraskala znovu. Po druhé reklamaci mi bylo sděleno, že subdodavatel již neprovozuje činnost a proto mi firma, která montovala okna a dveře, nabídla náhradní výplň od jiného výrobce. Už nenabízí ale plastové, nýbrž pryskyřičné, odolnější. Ale zároveň chtějí doplatek. To ale nechci akceptovat, jelikož už tak byly dveře drahé (cca 32.000 Kč) a teď by měli být ještě o 5000 Kč dražší. Navíc vzhledově neodpovídají našim představám. Musím přistoupit na jejich nabídku, nebo bych mohl odstoupit od smlouvy již po druhé reklamaci, která nemůže být vyřízena, když neexistuje dodavatel současné popraskané výplně? Bylo by případné odstoupení od smlouvy platné i pro okna, kdy? Vše bylo totiž montováno jako jedna zakázka? Děkuji, Petr