Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. říjen 2010
Před necelými třemi lety jsme zakoupili novostavbu (je stále v záruce) a více než 2,5 roku řešíme s developerem problémy se špatnou střechou - voda prosakuje a pravidelně se objevují skvrny na omítce. Developer se k opravám staví vstřícně a spolupracuje, ale po letošní opravě se stav ještě více zhoršil a bylo nám řečeno, že už nevědí, v čem je problém. Byt potřebujeme prodat, ale s touto vadou ho nechceme nabízet. Co v této situaci můžeme dělat? Je možnost odstoupit i od kupní smlouvy? Zatím jsme problémy řešili telefonicky a emailem, dnes podáváme oficiální reklamaci. Děkujeme. Irena