Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Objednal jsem si v internetovém eshopu zboží. To jsem normálně převzal, zaplatil a víc od firmy nečekal. Po čase přišel druhý balíček i s novou fakturou. Bohužel můj malý syn zboží uvnitř rozbalil, takže byl obal porušen. Nevyžádaný balíček i s fakturou jsem zkompletoval a odeslal zpět do firmy. Následně mi firma poslala dopis, kde požaduje kromě částky za balík i poplatek za upomínku kvůli neuhrazení fakturované částky. V dopise bylo mj. napsáno, že pokud nebude částka uhrazena, věc bude předána jejich právnímu oddělení a částka bude vymáhána soudně a exekučně. Zkoušel jsem do firmy volat, nikdo mi telefon nezvedl. Jsem povinen druhý balíček zaplatit? Václav

1 1 1 1 1 Hodnocení 4.50 (2 hlasů)
Objednal jsem si v internetovém eshopu zboží. To jsem normálně převzal, zaplatil a víc od firmy nečekal. Po čase přišel druhý balíček i s novou fakturou. Bohužel můj malý syn zboží uvnitř rozbalil, takže byl obal porušen. Nevyžádaný balíček i s fakturou jsem zkompletoval a odeslal zpět do firmy. Následně mi firma poslala dopis, kde požaduje kromě částky za balík i poplatek za upomínku kvůli neuhrazení fakturované částky. V dopise bylo mj. napsáno, že pokud nebude částka uhrazena, věc bude předána jejich právnímu oddělení a částka bude vymáhána soudně a exekučně. Zkoušel jsem do firmy volat, nikdo mi telefon nezvedl. Jsem povinen druhý balíček zaplatit? Václav

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Objednal jsem si v internetovém eshopu zboží. To jsem normálně převzal, zaplatil a víc od firmy nečekal. Po čase přišel druhý balíček i s novou fakturou. Bohužel můj malý syn zboží uvnitř rozbalil, takže byl obal porušen. Nevyžádaný balíček i s fakturou jsem zkompletoval a odeslal zpět do firmy. Následně mi firma poslala dopis, kde požaduje kromě částky za balík i poplatek za upomínku kvůli neuhrazení fakturované částky. V dopise bylo mj. napsáno, že pokud nebude částka uhrazena, věc bude předána jejich právnímu oddělení a částka bude vymáhána soudně a exekučně. Zkoušel jsem do firmy volat, nikdo mi telefon nezvedl. Jsem povinen druhý balíček zaplatit? Václav

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V únoru 2010 jsem zakoupila tiskárnu, bylo mi řečeno prodejcem, že barva v tiskárně vydrží při běžném tisknutí až 4 roky. Již v březnu jsem ji dávala k reklamaci, nefungoval podavač. Reklamace byla uznána, tiskárna byla opravena, při opravě vytiskli 300 zkušebních listů.
Tento měsíc se mi tiskárna opět pokazila, jedná se pravděpodobně o stejnou vadu. Opět jsem tiskárnu reklamovala u prodejce, ten předal tiskárnu do servisu. Ze servisu mi zavolali, že nemůžou tiskárnu opravit, protože v tiskárně došla barva. Požadují po mě 6 tisíc za novou barvu aby mohli tiskárnu odzkoušet a opravit. Mají na toto právo? Děkuji, Květa

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Prarodiče si v kameném obchodě vybrali nábytek, který nebyl skladem. Zaplatili zálohu a bylo jim řečeno, že nábytek bude dodán, ale s delší dodací lhůtou, jak dlouhá bude není nikde uvedeno. Jelikož je nábytek posílán z ciziny. Již je to 3 měsíce nic se neděje a nikdo se s námi nechce bavit. Máme prý čekat. Je toto jednání v pořádku nebo se můžeme nějak bránit či odstoupit od smlouvy? Délka dodací doby není nikde uvedena. Děkuji, Liliana

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Prarodiče si v kameném obchodě vybrali nábytek, který nebyl skladem. Zaplatili zálohu a bylo jim řečeno, že nábytek bude dodán, ale s delší dodací lhůtou, jak dlouhá bude není nikde uvedeno. Jelikož je nábytek posílán z ciziny. Již je to 3 měsíce nic se neděje a nikdo se s námi nechce bavit. Máme prý čekat. Je toto jednání v pořádku nebo se můžeme nějak bránit či odstoupit od smlouvy? Délka dodací doby není nikde uvedena. Děkuji, Liliana

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Zhruba před pěti měsíci jsem zakoupil nový harddisk do PC, který nyní přestal fungovat. Vím, že mám právo na úhradu nákladů spojených s reklamací, ale jak je to se záchranou dat? Kdo hradí náklady spojené se záchranou? Děkuji, Vlastimil

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Zhruba před pěti měsíci jsem zakoupil nový harddisk do PC, který nyní přestal fungovat. Vím, že mám právo na úhradu nákladů spojených s reklamací, ale jak je to se záchranou dat? Kdo hradí náklady spojené se záchranou? Děkuji, Vlastimil

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Zhruba v polovině dubna jsem koupila ojetý vůz FORD FOCUS 2006 (automat) od prodejce AutoBrabec v Praze, kam ho majitel autobazaru dovezl z Neměcka, ale já ho kupovala vyloženě od toho prodejce, (byl majitelem vozu). Bylo mi řečeno, že má pouze "kosmetické vady" (škrábance na autě). Nyní po 2měsících, kdy jsem byla v autorizovaném servisu Ford a mé auto bylo na rampě, mi bylo řečeno, že auto je havarované (dostala jsem i fotografie, kde je to evidentně vidět, ale jen ze spodku auta). Tudíž profesionální prodejce to musel vědět. Na tuto skutečnost mě prodejce neupozornil.Auto mi bylo prodáno jako nehavarované. Navíc v autorizovaném servisu Ford také říkali, že už je to třetí auto od stejného prodejce a ani jeden majitel nevěděl, že jeho auto bylo havarované. Auto jsem zakoupila za 160 000Kč, jenže nemá větší hodnotu než 80 000Kč. Kdybych auto chtěla nechat opravit, tak se cena opravy pohybuje od 60 000Kč do 100 000Kč.
Má to vliv na jízdní vlastnosti vozu (například při jízdě ve vyšší rychlosti auto vibruje...). Při koupi jsem obdržela fakturu, kde je napsáno:
Ford Focus rok výroby 2006, automat, modrá metalíza, příslušenství, co bylo k autu a cena vozu.
Mohu se domáhat vrácení rozdílu z ceny? Mám nárok rozporovat kupní smlouvu pro skrytou vadu? Mohu odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz event. i s náklady, které jsem už do auta vložila do menších oprav? Mohu prodejce donutit, aby tuto nákladnou orpavu zaplatil? Děkuji, Katka

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Zhruba v polovině dubna jsem koupila ojetý vůz FORD FOCUS 2006 (automat) od prodejce AutoBrabec v Praze, kam ho majitel autobazaru dovezl z Neměcka, ale já ho kupovala vyloženě od toho prodejce, (byl majitelem vozu). Bylo mi řečeno, že má pouze "kosmetické vady" (škrábance na autě). Nyní po 2měsících, kdy jsem byla v autorizovaném servisu Ford a mé auto bylo na rampě, mi bylo řečeno, že auto je havarované (dostala jsem i fotografie, kde je to evidentně vidět, ale jen ze spodku auta). Tudíž profesionální prodejce to musel vědět. Na tuto skutečnost mě prodejce neupozornil.Auto mi bylo prodáno jako nehavarované. Navíc v autorizovaném servisu Ford také říkali, že už je to třetí auto od stejného prodejce a ani jeden majitel nevěděl, že jeho auto bylo havarované. Auto jsem zakoupila za 160 000Kč, jenže nemá větší hodnotu než 80 000Kč. Kdybych auto chtěla nechat opravit, tak se cena opravy pohybuje od 60 000Kč do 100 000Kč.
Má to vliv na jízdní vlastnosti vozu (například při jízdě ve vyšší rychlosti auto vibruje...). Při koupi jsem obdržela fakturu, kde je napsáno:
Ford Focus rok výroby 2006, automat, modrá metalíza, příslušenství, co bylo k autu a cena vozu.
Mohu se domáhat vrácení rozdílu z ceny? Mám nárok rozporovat kupní smlouvu pro skrytou vadu? Mohu odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz event. i s náklady, které jsem už do auta vložila do menších oprav? Mohu prodejce donutit, aby tuto nákladnou orpavu zaplatil? Děkuji, Katka