Počet stránek ve webu: 43.214

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Přes inzerát na internetu ( Hyperinzerce) jsem chtěla zakoupit parfém , který inzerovala paní v tomto znění :
LIKVIDACE! Versace - Versence EdT, nový parfém!Luxusní parfém Versace - Versence Nevhodný dárek z kamenné parfumerie... 100% originální zboží, za originalitu produktu ručím 2x násobkem vrácení ceny! Nové a nepoužité zboží Není-li v inzerci uvedeno jinak, je v nabídce největší dostupné balení. cena: k jednání
Složení a popis Hlava bergamot, zelená mandarinka, plody opuncie Srdce ...
novinkám, které jsou stále velmi žádané. Chtějte jen to nejlepší, chtějte parfémy Versace!
Made in Italy
Test vialka
0.05 US Fl.OZ.
REF. 7800063
Ean: 8011003997084
Vol. 79%

Odepsala jsem na inzerát a ptala se paní, jak je veliké balení parfému, protože jsem to z inzerátu nepoznala. Odpověděla mi, že vše potřebné je v inzerátu a abych jí nabídla cenu. V domnění, že se jedná o alespoň 30ml, nabídla jsem paní 500 Kč s tím, ať mi napíše velikost balení. Odepsala, že mou nabídku přijímá, dala mi číslo účtu, kam poslat peníze a na mou otázku mě opět odkázala na své znění inzerátu. Poté, co jsem jí odeslala peníze, mi napsala toto:
V případě nejasností si, prosím, nejprve řádně prostudujte popis vyrobku, uvedenou velikost tak, aby se předešlo případným nejasnostem. V některých případech jsou uvadeny ilustrační fotografie, které se mohou lišit se zbožím, avšak svým charakterem se vztahuji k zakladnímu parfému. Tato informace je vždy uvedena na horní straně obrázku!
Zvláštní pzornost věnujte také tomu, zda je uvedeno, že se jedná o EdT, EdP, vodu nebo balzám o holení, tělové mléko, sprchovou pěnu, deodorant, miniatru nebo testr vilaku apod. Všechny tyto informac jsou v textu vzdy uvadeny! V nutném případě mě prosím informujte, společně se pokusíme najít řešení. Velikost je uvadena v ml, v případech do 5ml resp. 5g v uncích podle vyhlášky c. 448/2009 Sb., kde je tento způsob zakotven.

Opět jsem paní kontaktovala s tím, že tomu nerozumím. Dozvěděla jsem se, že jsem koupila za 500 kč malinkatý vzoreček parfému, který dávají zdarma v parfumérii. Požadovala jsem od paní vrácení peněz, ale odmítla to s tím, že neznalost neomlouvá a cenu, že jsem sama navrhla. Její jednání je podle mě podvodné a nemorální. Mohu se nějakým způsobem bránit a požadovat peníze zpět?
Děkuji, Karla

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V lednu 2010 jsme koupili vestavěný krb od renomované firmy, která i krb stavěla. Krb ( resp. krbová vložka) se používal cca.  4měsíce. Po topné sezóně jsme zjistili, že šamot v krbové vložce je popraskaný. S firmou jsme komunikovali telefonicky a e-mailem, kde jsme poslali i fotografie. Údajně oni reklamaci uplaňovali u výrobce a reklamace by měla být vyřízena. Při posledním hovoru byly náhradní díly údajně na cestě, ale my samozřejmě nic nemáme. Jak mám na firmu vyzrát? Co musím mít v ruce - nemám od nich žádný písemný doklad o reklamaci kromě e-mailu. Na co mam jako spotřebitel právo a co si neměla necht líbit. Děkuji za odpověď, Kristýna

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V lednu 2010 jsme koupili vestavěný krb od renomované firmy, která i krb stavěla. Krb ( resp. krbová vložka) se používal cca.  4měsíce. Po topné sezóně jsme zjistili, že šamot v krbové vložce je popraskaný. S firmou jsme komunikovali telefonicky a e-mailem, kde jsme poslali i fotografie. Údajně oni reklamaci uplaňovali u výrobce a reklamace by měla být vyřízena. Při posledním hovoru byly náhradní díly údajně na cestě, ale my samozřejmě nic nemáme. Jak mám na firmu vyzrát? Co musím mít v ruce - nemám od nich žádný písemný doklad o reklamaci kromě e-mailu. Na co mam jako spotřebitel právo a co si neměla necht líbit. Děkuji za odpověď, Kristýna

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V lednu 2010 jsme koupili vestavěný krb od renomované firmy, která i krb stavěla. Krb ( resp. krbová vložka) se používal cca.  4měsíce. Po topné sezóně jsme zjistili, že šamot v krbové vložce je popraskaný. S firmou jsme komunikovali telefonicky a e-mailem, kde jsme poslali i fotografie. Údajně oni reklamaci uplaňovali u výrobce a reklamace by měla být vyřízena. Při posledním hovoru byly náhradní díly údajně na cestě, ale my samozřejmě nic nemáme. Jak mám na firmu vyzrát? Co musím mít v ruce - nemám od nich žádný písemný doklad o reklamaci kromě e-mailu. Na co mam jako spotřebitel právo a co si neměla necht líbit. Děkuji za odpověď, Kristýna

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Mám s panem architektem smlouvu o díle. Ve smlouvě je napsáno, že smlouva nabývá platnosti v den podepsání smlouvy, popřípadě v den druhého podpisu. K této smlouvě později byl dodatek, který neobsahuje žádnou zmínku od kdy je platný. Obsah dodatku je vypracování rozpočtu pro stavbu (termín je 20. května 2010). Do dnešního dne jsem nedostala od pana architekta podepsaný dodatek. Já jsem ho podepsala a poslala mu ho poštou, ale on mi ho nikdy neposlal zpátky podepsaný. Chtěla bych se zeptat, zda dodatek již nabyl platnosti? Pokud je odpověď ne (z toho důvodu, že jsem nikdy nedostala kopii), chtěla bych se zeptat jestli je možno zabránit tomu, aby dodatek platnosti nabyl (což by se možná mohlo stát, pokud by mi byl doručen). Současné dílo, které mi odevzdal totiž je natolik nekvalitní, že ho nemohu používat, a zakázku jsem zadala někomu jinému. Děkuji, Dana

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dotaz se týká nekvalitně namontovaných eurooken a dveří. V roce 2005 nám namontovali okna a dveře, ty jsem v roce 2007 reklamoval (vyteklá smůla, netěsnosti, praskliny, chybějící komponenty), nic se nedělo, tak jsem to urgoval, pak bylo na místě shledáno větší množství nedostatků. Bohužel, opravu jsem urgoval několikrát, do dnešního dne se nic neděje, protože montážní firma a výrobce jsou v nějaké finanční při. Na jaře se montážní firma se zrušila a založili jinou. Majitelku znám osobně, ale stále nic. Petr.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Objednal jsem si v internetovém eshopu zboží. To jsem normálně převzal, zaplatil a víc od firmy nečekal. Po čase přišel druhý balíček i s novou fakturou. Bohužel můj malý syn zboží uvnitř rozbalil, takže byl obal porušen. Nevyžádaný balíček i s fakturou jsem zkompletoval a odeslal zpět do firmy. Následně mi firma poslala dopis, kde požaduje kromě částky za balík i poplatek za upomínku kvůli neuhrazení fakturované částky. V dopise bylo mj. napsáno, že pokud nebude částka uhrazena, věc bude předána jejich právnímu oddělení a částka bude vymáhána soudně a exekučně. Zkoušel jsem do firmy volat, nikdo mi telefon nezvedl. Jsem povinen druhý balíček zaplatit? Václav

1 1 1 1 1 Hodnocení 4.50 (2 hlasů)
Objednal jsem si v internetovém eshopu zboží. To jsem normálně převzal, zaplatil a víc od firmy nečekal. Po čase přišel druhý balíček i s novou fakturou. Bohužel můj malý syn zboží uvnitř rozbalil, takže byl obal porušen. Nevyžádaný balíček i s fakturou jsem zkompletoval a odeslal zpět do firmy. Následně mi firma poslala dopis, kde požaduje kromě částky za balík i poplatek za upomínku kvůli neuhrazení fakturované částky. V dopise bylo mj. napsáno, že pokud nebude částka uhrazena, věc bude předána jejich právnímu oddělení a částka bude vymáhána soudně a exekučně. Zkoušel jsem do firmy volat, nikdo mi telefon nezvedl. Jsem povinen druhý balíček zaplatit? Václav

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Objednal jsem si v internetovém eshopu zboží. To jsem normálně převzal, zaplatil a víc od firmy nečekal. Po čase přišel druhý balíček i s novou fakturou. Bohužel můj malý syn zboží uvnitř rozbalil, takže byl obal porušen. Nevyžádaný balíček i s fakturou jsem zkompletoval a odeslal zpět do firmy. Následně mi firma poslala dopis, kde požaduje kromě částky za balík i poplatek za upomínku kvůli neuhrazení fakturované částky. V dopise bylo mj. napsáno, že pokud nebude částka uhrazena, věc bude předána jejich právnímu oddělení a částka bude vymáhána soudně a exekučně. Zkoušel jsem do firmy volat, nikdo mi telefon nezvedl. Jsem povinen druhý balíček zaplatit? Václav

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V únoru 2010 jsem zakoupila tiskárnu, bylo mi řečeno prodejcem, že barva v tiskárně vydrží při běžném tisknutí až 4 roky. Již v březnu jsem ji dávala k reklamaci, nefungoval podavač. Reklamace byla uznána, tiskárna byla opravena, při opravě vytiskli 300 zkušebních listů.
Tento měsíc se mi tiskárna opět pokazila, jedná se pravděpodobně o stejnou vadu. Opět jsem tiskárnu reklamovala u prodejce, ten předal tiskárnu do servisu. Ze servisu mi zavolali, že nemůžou tiskárnu opravit, protože v tiskárně došla barva. Požadují po mě 6 tisíc za novou barvu aby mohli tiskárnu odzkoušet a opravit. Mají na toto právo? Děkuji, Květa