Daně, obchod, živnost, podnikání
- Uložil(a): Mgr. Hana Wernerová (právník)
- Kategorie: Živnosti a jejich provozování
- Zveřejněno: 31. prosinec 2016
Mám třetinový podíl ve firmě (s. r. o.), kterou jsme založili společně s dvěma kolegy. Oba mají také třetinový podíl. V dané firmě pracuji na zaměstnanecký poměr. Nejsem jednatel, jednatelé jsou dva mí kolegové. Jsem programátor a starám se o technickou stránku firmy. Kolegové jsou obchodníci, takže řeší veškeré finance, včetně mezd.
- Uložil(a): Mgr. Hana Wernerová (právník)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zveřejněno: 31. prosinec 2016
Mám třetinový podíl ve firmě (s. r. o.), kterou jsme založili společně s dvěma kolegy. Oba mají také třetinový podíl. V dané firmě pracuji na zaměstnanecký poměr. Nejsem jednatel, jednatelé jsou dva mí kolegové. Jsem programátor a starám se o technickou stránku firmy. Kolegové jsou obchodníci, takže řeší veškeré finance, včetně mezd.
- Uložil(a): Mgr. Hana Wernerová (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 31. prosinec 2016
Na jaře 2016 jsem požádala o připojení k distribuční soustavě EON. Jedná se o zřízení elektrické přípojky na naši zahradu v jedné obci. V době žádosti jsem byla oficiálně jediným majitelem pozemku. Následně jsem tedy s provozovatelem podepsala Smlouvu o připojení k distribuční soustavě a uhradili jsme požadovanou částku (podíl žadatele na oprávněných nákladech) ve výši 5.000 Kč - aby bylo možno zahájit potřebné kroky pro realizaci změru.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 31. prosinec 2016
Operátor si účtoval za 1,5 roku jednu službu dvakrát a reklamace mi byla zamítnuta. Mám tarif, kde mám k tarifu placený program pro 4 přítele v rámci Vodafone, tam jsem měla jedno telefonní číslo, které přešlo pod jiného operátora, ale nebyla jsem o tom nikým informována. Od té doby mi bylo účtováno volání mimo síť i tarif Přátelé.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 31. prosinec 2016
Operátor si účtoval za 1,5 roku jednu službu dvakrát a reklamace mi byla zamítnuta. Mám tarif, kde mám k tarifu placený program pro 4 přítele v rámci Vodafone, tam jsem měla jedno telefonní číslo, které přešlo pod jiného operátora, ale nebyla jsem o tom nikým informována. Od té doby mi bylo účtováno volání mimo síť i tarif Přátelé.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 31. prosinec 2016
Operátor si účtoval za 1,5 roku jednu službu dvakrát a reklamace mi byla zamítnuta. Mám tarif, kde mám k tarifu placený program pro 4 přítele v rámci Vodafone, tam jsem měla jedno telefonní číslo, které přešlo pod jiného operátora, ale nebyla jsem o tom nikým informována. Od té doby mi bylo účtováno volání mimo síť i tarif Přátelé.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 31. prosinec 2016
Dobrý den, prosím o radu jak postupovat. Koupila jsem robotický vysavač přes portál Bazoš, zaplatila předem na účet, vysavač přišel poštou, krabice v pořádku, po odzkoušení zjištěno, že má poruchu. Prodejce je soukromá osoba, ne firma. Navíc uváděl, že baterie je nová, ale uvnitř je baterie slepená lepenkou.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 31. prosinec 2016
Dobrý den, prosím o radu jak postupovat. Koupila jsem robotický vysavač přes portál Bazoš, zaplatila předem na účet, vysavač přišel poštou, krabice v pořádku, po odzkoušení zjištěno, že má poruchu. Prodejce je soukromá osoba, ne firma. Navíc uváděl, že baterie je nová, ale uvnitř je baterie slepená lepenkou.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 31. prosinec 2016
Pozáruční oprava: mám projektor už pár let a v létě 2016 se mi pokazil, vyhledal jsem tedy opravnu elektrotechniky. Pánovi jsem ho přivezl koncem července 2016 a po asi dvou týdnech mi volal, že přišel na závadu a že mě to bude stát 2500 Kč za náhradní díl a 500 Kč za práci. Souhlasil jsem s tím v domnění, že bude fungovat.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 31. prosinec 2016
Pozáruční oprava: mám projektor už pár let a v létě 2016 se mi pokazil, vyhledal jsem tedy opravnu elektrotechniky. Pánovi jsem ho přivezl koncem července 2016 a po asi dvou týdnech mi volal, že přišel na závadu a že mě to bude stát 2500 Kč za náhradní díl a 500 Kč za práci. Souhlasil jsem s tím v domnění, že bude fungovat.