Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 18. září 2013
10/2012 jsem si objednala e-komunikací slevněný montovaný zahradní domek. Objednávka byla podmíněna zaplacením zálohy 50.300 Kč (60% ceny). Termín realizace: červen 2013. Po zaplacení zálohy jsem měla obdržet plánek domku ke schválení a také daňový doklad o zaplacené záloze. Po několika urgencích mailem i telefonicky zůstalo vždy u slibů.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 18. září 2013
10/2012 jsem si objednala e-komunikací slevněný montovaný zahradní domek. Objednávka byla podmíněna zaplacením zálohy 50.300 Kč (60% ceny). Termín realizace: červen 2013. Po zaplacení zálohy jsem měla obdržet plánek domku ke schválení a také daňový doklad o zaplacené záloze. Po několika urgencích mailem i telefonicky zůstalo vždy u slibů.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 18. září 2013
10/2012 jsem si objednala e-komunikací slevněný montovaný zahradní domek. Objednávka byla podmíněna zaplacením zálohy 50.300 Kč (60% ceny). Termín realizace: červen 2013. Po zaplacení zálohy jsem měla obdržet plánek domku ke schválení a také daňový doklad o zaplacené záloze. Po několika urgencích mailem i telefonicky zůstalo vždy u slibů.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 18. září 2013
10/2012 jsem si objednala e-komunikací slevněný montovaný zahradní domek. Objednávka byla podmíněna zaplacením zálohy 50.300 Kč (60% ceny). Termín realizace: červen 2013. Po zaplacení zálohy jsem měla obdržet plánek domku ke schválení a také daňový doklad o zaplacené záloze. Po několika urgencích mailem i telefonicky zůstalo vždy u slibů.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 18. září 2013
Je toto zamítnutí reklamace dostatečné? Podle mne tam chybí zdůvodnění. Mohu se nejak bránit? "Dobrý den, v příloze Vám zasílám ceník vystavený pro mimozáruční opravu Vašeho zařízení. Důvod placené opravy: poskozene LCD CID. Nabízíme Vám placenou mimozáruční opravu, vizte přiložený cenový návrh… " a následují organizační informace k placené opravě. Martin
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 18. září 2013
Je toto zamítnutí reklamace dostatečné? Podle mne tam chybí zdůvodnění. Mohu se nejak bránit? "Dobrý den, v příloze Vám zasílám ceník vystavený pro mimozáruční opravu Vašeho zařízení. Důvod placené opravy: poskozene LCD CID. Nabízíme Vám placenou mimozáruční opravu, vizte přiložený cenový návrh… " a následují organizační informace k placené opravě. Martin
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 18. září 2013
Je toto zamítnutí reklamace dostatečné? Podle mne tam chybí zdůvodnění. Mohu se nejak bránit? "Dobrý den, v příloze Vám zasílám ceník vystavený pro mimozáruční opravu Vašeho zařízení. Důvod placené opravy: poskozene LCD CID. Nabízíme Vám placenou mimozáruční opravu, vizte přiložený cenový návrh… " a následují organizační informace k placené opravě. Martin
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. září 2013
Ráda bych se zeptala ohledně vyúčtování RWE, jedná se o velký nedoplatek je to částka 25.000 Kč, vlastníme baráček o výměře 88 m2, s tím, že nám přišla celková spotřeba 50.000 za rok a tedy nedoplatek 25.000, naprosto nesouhlasím se spotřebou kterou jsem již reklamovala, reklamace byla přímo na plynoměr ale RWE ho již nemá, prý mají právo ho ihned zlikvidovat.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. září 2013
Ráda bych se zeptala ohledně vyúčtování RWE, jedná se o velký nedoplatek je to částka 25.000 Kč, vlastníme baráček o výměře 88 m2, s tím, že nám přišla celková spotřeba 50.000 za rok a tedy nedoplatek 25.000, naprosto nesouhlasím se spotřebou kterou jsem již reklamovala, reklamace byla přímo na plynoměr ale RWE ho již nemá, prý mají právo ho ihned zlikvidovat.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. září 2013
Ráda bych se zeptala ohledně vyúčtování RWE, jedná se o velký nedoplatek je to částka 25.000 Kč, vlastníme baráček o výměře 88 m2, s tím, že nám přišla celková spotřeba 50.000 za rok a tedy nedoplatek 25.000, naprosto nesouhlasím se spotřebou kterou jsem již reklamovala, reklamace byla přímo na plynoměr ale RWE ho již nemá, prý mají právo ho ihned zlikvidovat.