Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): Mgr. Hana Wernerová (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Počátkem roku 2015 jsem se dohodl s panem X na prodeji svého domu s úvěrem. Vzhledem k tomu, že čekal na hotovost a já již měl vyřešené jiné bydlení, dohodli jsme se, že od května 2015 za mě bude platit hypoteční úvěr a dům užívat. K zaplacení kupní ceny a převodu nemovitosti došlo v září roku 2015.
- Uložil(a): Mgr. Šárka Ocelíková (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Jsem chovatelem koček. V červenci 2019 jsem prodala kocourka na mazlíčka. S tím, že podle kupní smlouvy, je nový majitel povinen udělat kastraci do jednoho roku zvířete a doložit mi to potvrzením od veterináře. Dále mám ve smlouvě napsáno, že když nastane závažné onemocnění zvířete, mám být o tom informována.
- Uložil(a): Mgr. Šárka Ocelíková (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Mezi rokem 2015-2016 jsme se stěhovali do zrekonstruovaného domu. Stavební kontrola probíhala přes stavební firmu, která zajišťovala všechny práce. Momentálně jsme řešili revizi plynového kotle a komína a 2 na sobě nezávislí topenáři nám řekli, že je to velmi špatně udělané. Chybí kouřovod a že bychom se mohli otrávit.
- Uložil(a): Mgr. Šárka Ocelíková (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Můj dotaz se týká odstoupení od kupní smlouvy. Dne 22.11.2019 jsem v KODECAR HK, spol. s. r. o. , Provozovna: Bratří Štefanů 995, Hradec Králové koupil nový automobil Mazda CX-30. Během prvních stovek kilometrů jsem občas zaznamenal vynechání motoru a nedostatečnou akceleraci. Dne 6.12.2019, stav tachometru 1.700 km, jsem v KODECAR HK požadoval opravu (číslo zakázky MG190400).
- Uložil(a): Mgr. Hana Wernerová (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Koupila jsem si byt v dubnu 2018. Při revizi komína 2019 mi bylo sděleno, že nevyhovují spalinové cesty a byla nutná výměna plynového kotle za kondenzační. Mé náklady za kotel a vyvložkování komínu jsou 52.000 Kč. Dále výměna sádrokartonu v koupelně, odvětrávací mřížky a vymalování tj cca 5.000 Kč.
- Uložil(a): Mgr. Šárka Ocelíková (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Dne 9.3.2020 jsem převzal zboží od přepravce. Obal byl neporušený. Po rozbalení na kamnech je prasklé sklo. Prodejce odmítá poslat reklamační formulář s tím, že reklamaci zamítl. Prodejce je www.mbterm-krby.cz. Přepravce https://www.geis-group.cz/cs. Nové sklo by mi prodejce zaslal za částku přesahující 6.000 Kč. Kamna stály necelých 23.000 Kč. Děkuji.
- Uložil(a): Mgr. Hana Wernerová (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Chci-li životnímu partnerovi prodat polovinu svého domu, jaký je nejjednodušší, nejrychlejší, nejlepší a zároveň nejlevnější postup? Kde takovou věc řešit? Děkuji, Emílie.
- Uložil(a): Mgr. Lukáš Mohyla (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
V říjnu 2019 jsem přes realitní kancelář zakoupila pro dceru nezasíťovaný pozemek na stavbu rodinného domu. Souběžně byla uzavřena smlouva o zasíťování pozemku firmou, ve které má podíl realitní makléř zastupující prodávající. V lednu a únoru 2020 byla realizována pokládka vodovodu a kanalizace, ale zároveň s tím byla provedena navážka na stávající komunikaci a pozemek se dostal cca 2 m pod úroveň komunikace a tím není možné bez navážky se na vodu a kanalizaci připojit.
- Uložil(a): Mgr. Šárka Ocelíková (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
V únoru 2019 jsem oslovil jistou firmu specializovanou na tepelná čerpadla a klimatizace s následujícím dotazem: "Prosím o informaci, za zhruba jakou dobu Vámi doporučené čerpadlo (Toshiba 3,5 kW) dokáže vytopit místnost definovanou v mé poptávce (tj. 25 m2 / cca 60 m3; kamenno-cihlový zděný dům; síla stěn 50-70 cm) na požadovaných cca 15°C při dosažení mnou stanovených vstupních zadávacích podmínek (tj. vnější teplota - 20°C; vnitřní teplota 0°C).
- Uložil(a): Mgr. Šárka Ocelíková (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Máme problém s dveřmi. Chtěli jsme uplatnit v záruce závadu. Dvoje dveře ze tří se samy od sebe zavírají a druhé otevírají. Jde o nesprávné těžiště dveří, které se změnilo samo od sebe s časem. Dodavatel dveří, který současně dveře instaloval odmítá reklamaci uznat (na místě se nebyli podívat, odmítli reklamaci po telefonu) - zvukovou nahrávku zasílám v příloze.