Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Při prodeji vozidla jsme se ústně dohodli, že přepis vozidla provede kupující. Naivně jsem doufal, že kupující dohodu splní a proto byl opatřen plnou mocí. Po uplynutí doby na přepis vozidla nemám žádné informace o přepisu vozidla v registru vozidel. Kupující nekomunikuje. Kupní smlouvou disponuji.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

03/2019 jsem zakoupila starší vozidlo. Pár dní po jeho zakoupení byly shledány závady, které bránily v bezpečném provozu vozidla. Kontaktovala jsem prodejce a bývalou majitelku tohoto vozidla (písemnou formou) o těchto závadách. Prodejce přislíbil nápravu, ale její realizace neustále oddaloval.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Prodali jsme auto 20 let staré, do posledního dne užívané. Při koupi jsme kupujícího upozornili, že "hučí" ložisko. Po 1.000 km je třeba dolívat olej a špatně se posunuje sedadlo. O jiných závadách jsme nevěděli. Nyní se nám po 14 dnech kupující ozval - dal auto zkontrolovat údajně "odborníkem".

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

2015 jsme zakoupili nezkolaudovanou nemovitost - rodinný dům. 05/2019 se na zdech a podlahách začaly objevovat praskliny, což stále pokračuje. Pokud bychom jako reklamaci požadovali po původním vlastníkovi finanční částku na provedení nutných úprav, jakou máme naději a možnost na její získání?

1 1 1 1 1 Hodnocení 5.00 (1 hlas)

17.05.2019 jsme koupili nové auto Tucson NL v KB car Liberec. U předání vozidla byly známky poškození "lak rýha, zadní sedadlo poškozené, poškrábané zadní palubové středové čelo", vše bylo odstraněno, kromě středního palubového čela. V červenci 2019 jsme byli s autem, ohledně špatných jízdních vlastností.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

19.10.2019 jsem zakoupila v AAA auto vůz Kia Soul R. V. 2018. Vůz jsem zvolila hlavně z důvodu deklarované tovární záruky vozu do 6/2025. Po koupi vozu jsem zjistila z Cebia a od továrního prodejce, že byl vůz přestavěn na pohon LPG a zase zpět u neautorizovaneho servisu a tím dle podmínek společnosti Kia tovární záruka zaniká.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Rád bych se informoval ve věci reklamace brašny od renomovaného CZ výrobce kožených doplňků. Brašna byla koupena na konci roku 2015, 2017 byla reklamována - úspěšně. Reklamace byla vyřízena vydáním nového kusu totožné brašny, o čemž mám průkazné doklady. Bohužel stejná závada se nyní projevuje i u této vyměněné brašny nyní v roce 2019, čili necelých 24 měsíců od převzetí nové vyměněné věci.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Kúpil som pracovný stroj ako živnostník. Záruka na stroj je 24 mesiacov. Stroj sa mi za osem mesiacov pokazil 3x, tá istá závada - výrobná chyba. V autorizovanom servise mi ju vždy opravili. Momentálne žiadam od firmy, kde som stroj kupoval vrátenie peňazí v plnom rozsahu, mám nárok na vrátenie? Ivo.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Pokud v kupní smlouvě stojí toto: "4.1 Strana Kupující výslovně prohlašuje, že si Předmět převodu řádně prohlédla, seznámila se s jeho stavem, včetně právního stavu Předmětu převodu zapsaného na příslušném LV v katastru nemovitostí k datu podpisu této Smlouvy, a v tomto stavu jej také bez jakýchkoliv zjevných faktických a právních vad kupuje";

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Chci se zeptat, zda je možné odstoupit od kupní smlouvy - koupi pianina, které jsme předem neviděli a nevyzkoušeli, vybírali jsme jen podle fotky a na doporučení prodejce - firmy (pianino je repasované, není nové, prodávající firma na něj dává 5 let záruku). Pianino nám přivezl řidič, smlouvu jsme podepsali u nás doma a dali řidiči, jenže když jsme pianino pořádně prozkoušeli, nejsme spokojení.