Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. březen 2010
Telefonicky jsem reklamoval zájezd. Cestovní kancelář ale mou reklamaci po telefonu odmítla. Má na to právo? Musím reklamaci uplatnit písemně? Teodor.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. březen 2010
Telefonicky jsem reklamoval zájezd. Cestovní kancelář ale mou reklamaci po telefonu odmítla. Má na to právo? Musím reklamaci uplatnit písemně? Teodor.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. březen 2010
Bydlím na malé vesnici. Občas si koupím nápoje ve skleněné lahvi, která je vratná ve městě a pak je vracím v místní prodejně. Prodavačka nás nutí, abychom peníze, které za vratné lahve dostali utratili v obchodě. Má na to právo? Daniel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. březen 2010
Bydlím na malé vesnici. Občas si koupím nápoje ve skleněné lahvi, která je vratná ve městě a pak je vracím v místní prodejně. Prodavačka nás nutí, abychom peníze, které za vratné lahve dostali utratili v obchodě. Má na to právo? Daniel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 6. březen 2010
Byli jsme v létě v jedné restauraci v Olomouci a tam bylo v jídelním lístku napsáno, že v případě že budeme obslouženi na zahrádce, bude navýšena cena o 30%. Zdá se nám to zvláštní a proto jsme se chtěli zeptat, jestli je tato přirážka za ossluhu venku na zahrádce oprávněná. Restauraci jinak máme rádi a znovu ji tento rok navštívíme. Děkuji, Naďa.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 19. únor 2010
Objednal jsem si ústně u jednoho kováře velkou mříž do okna. Cenu jsme si nesjednali, což byla chyba. Kovář mříž vyrobil, pak miji vyfakturoval. Dle mého názoru byla cena za dílo příliš vysoká. Cenu jsem odmítl uhradit. Kovář odmítá cenu snížit s tím, že je cena přiměřená a chce mne žalovat. Na čí straně je právo? David
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. únor 2010
Na ulici jsem podepsal smlouvu na koupi 2 SIM karet. Doma jsem se rozhodl, že smlouvu zruším. Je po mě požadována finanční sankce za zrušení smlouvy. Mám pokutu zaplatit? Matěj
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. únor 2010
Koupil jsem si ojeté auto, po měsíci jsem ale zjistil, že je v daleko horším stavu, než prodejce tvrdil. Co mám dělat? Zdenek.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. únor 2010
Dobrý den. Mám 14 dní nový mobilní telefon, který se opakovaně sám vypíná bez příčiny. Nevím, zda je chyba v mobilu nebo v baterii, když jsem mobilní telefon chtěla reklamovat, řekli mi, že funguje a že není důvod jej reklamovat. Reklamaci mi poměrně arogantním způsobem odmítli. Co mám dělat? Rozárie.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. únor 2010
Koupil jsem si před půl rokem přímočarou pilu do dílny. Bohužel po půl roce se pokazila - vrčí, ale neřeže. Když jsem přišel do obchodu železářství, kde jsem ji koupil, odmítli mi pilu převzít s tím, že požadují původní origilní obal. Slyšel jsem ale, že při reklamaci není povinností přinést původní obal. Kdo má tedy pravdu? Mirek