Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. únor 2010
Objednala jsem si opravu prasklé vodovodní trubky. Cena, kterou mi nakonec naúčtovali a kterou jsem zaplatila, je ale velmi vysoká. Můžu teď reklamovat a požadovat částečné vrácení peněz? Firma, která opravu provedla, si za půlhodinovou opravu spolu s materiálem a dopravou naúčtovala částku 1210 korun. Petra
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. únor 2010
Na poště mi ztratili balík, hodnotu věcí v něm mi odmítli na poště vyplatit s tím, že to není jejich povinnost, vrátili mi jen poštovné za odeslaný balík ve výši necelých 30 Kč. Co mám dělat? Ctirad
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. únor 2010
Reklamovali jsme sedačku, na které praskl potah. Reklamace byla uznána, ale při převzetí jsme zjistili, že je potah na jiném místě propálen zřejmě od cigarety. Prodejce tvrdí, že propálen už byl. To ale není možné, protože my nekouříme a návštěvy kouří vždy na terase. Jak se máme bránit? Děkuji, Darja.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. únor 2010
Objednala jsem si u internetového obchodu 2 položky, tyto jsem uhradila přes internetové bankovnictví. Balíček dorazil, ale chyběla v něm jedna z položek. Co teď dělat a jak balíček reklamovat? Jarmila
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. únor 2010
Potřebuji reklamovat boty, u kterých se mi udělal "žralok". Bohužel jsem ale ztratila účtenku. Co mám dělat? Martina.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. únor 2010
Já a kamarádka jsme si koupily stejného kuchyňského robota. Můj robot je jednou tolik hlučnější než ten její. Co mohu dělat? Magda
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. únor 2010
Reklamovala jsem neúspěšně výrobek u prodejce. Nechala jsem si vypracovat znalecký posudek. Verdikt byl jasný, chyba je na straně výrobce. Prodejce ale odmítá reklamaci řešit, mám se prý obrátit na výrobce.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. únor 2010
V obchodě s počítači jsem reklamoval jednu komponentu. Později se ukázalo, že byla špatně nainstalovaná mnou jako uživatelem počítače. Za neoprávněnou reklamaci jsem dostal pokutu 1000 Kč. Má na toto prodejce právo? Robert
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. únor 2010
Reklamovala jsem boty, prodejce reklamaci uznal, jednalo se o neodstranitelnou vadu, ale nechce mi vrátit peníze a požaduje, abych si v hodnotě bot vybrala cokoli jiného v jeho prodejně. Kamila
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. únor 2010
Stále reklamuji plastová okna, která netěsní, i když je firma už několikrát opravovala. Mohu je nechat vybourat a objednat si okna jinde? Kamila